دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

همه ایرانی ها از داشتن تیم ملی خوب احساس غرور می کنند / هجمه‌ها علیه تیم ملی غیرمنطقی و ناعادلانه است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
همه ایرانی ها از داشتن تیم ملی خوب احساس غرور می کنند / هجمه‌ها علیه تیم ملی غیرمنطقی و ناعادلانه است

مجید حیدری گفت: همه ایرانی ها از داشتن تیم ملی خوب احساس غرور می کنند و برای تیم ملی کشورمان ارزوی موفقیت می کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصز همدان؛ مجید حیدری مدیرعامل تیم سردار زند ملایر با اشاره به لزوم حمایت همه جانبه از تیم ملی کشور در مسابقات جام جهانی اظهار کرد: تیم ملی به معنی نماینده مردم است آنها نماینده همه ما در هر جایگاهی هستند.

وی با بیان اینکه در مسابقات جام جهانی فوتبالیت های ما با نام ایران حضو دارند تصریح کرد: در این مسابقات نام ایران مطرح است نه اسم شخص خاص و همه ما باید حمایت های لازم را از آنها داشته باشیم.

حیدری افزود: برخی مشکلات و انتقادات در کشور وجود دارد اما این مسائل درون خانوادگی است و باید در داخل کشور حل شود.

وی گفت: از کسانی که علیه تیم ملی نقد دارند و داعیه دار شده اند باید پرسید اگر خود شما آنجا بودید نمی خندیدید؟

مدیرعامل تیم سردار زند ملایر با بیان اینکه هجمه های غیرمنطقی و ناعادلانه علیه تیم ملی است به وجود آمده است تصریح کرد: همه ایرانی ها از داشتن تیم ملی خوب احساس غرور می کنند و برای تیم ملی کشورمان ارزوی موفقیت می کنیم.

وی گفت: جوهایی علیه تیم ملی به وجود آدمده و عده ای در حال موج سواری در این شرایط هستند که باعث به وجود آمدن شرایط کنونی شده است.

حیدری تاکید کرد: ما بیش از هشتاد میلیون نفر جمعیت داریم و همه تیم ملی را دوست دارند هر چند عده ای نگاه متفاوتی دارند اما آیا انها هشتاد میلیون هستند؟

وی افزود: اقلیتی با توجه مشکلاتی که دارند این روزها علیه تیم ملی شعار می دهند اما نباید 80 میلیون نفر ایرانی نادیده کرفته شود و مطمئنا عده ای تحت جوهای رسانه ها و پیج های خاص جو زده و احساسی عمل می کنند.

انتهای پیام /