چهارشنبه 4 مهر 1403

همه بازیکنان ما کیفیت یکسانی دارند؛/ پیروانی: ما پرسپولیسیم، قهرمان ایران!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
همه بازیکنان ما کیفیت یکسانی دارند؛/ پیروانی: ما پرسپولیسیم، قهرمان ایران!

افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس میگوید میزبانی اراک قابل قبول رقم خورد.

به گزارش "ورزش سه"، افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس پس از برد سرخپوشان در کنار زمین مصاحبه‌ای را انجام داد و در ابتدای صحبتهایش با تبریک به بازیکنان پرسپولیس و خسته نباشید به استقلال اظهار داشت: سلام و عرض ادب خدمت هموطنان عزیزم، جا دارد درگذشت معدنچیان را تسلیت بگویم. به نظرم هر دو نیمه بازی خوبی بود و ما بهتر بازی کردیم. تبریک میگویم به هواداران در سراسر ایران و همچنین کادرفنی و بازیکنان. یک تشکری هم از میزبانی خوب اراک دارم و خداراشکر همه چیز ختم به خیر شد.

او در مورد نتایج ضعیف پرسپولیس در اراک اظهار داشت: این چیزها در کتابها و خرافات است. فوتبال بازی کنی نتیجه میگیری و ما هم فوتبال بازی کردیم و نتیجه گرفتیم.

پیروانی در خصوص غیبت اورونوف و العملود و مصدومیت عالیشاه عنوان کرد: ما بازیکنان خوبی گرفتیم و هرکسی در زمین بازی میکند باید سر بگذارد. بازیکنانی که بازی نکردند هم اگر بود خوب بازی میکرد. ما پرسپولیس هستیم و قهرمان چند ساله ایرانیم، چند بازیکن را نداشاتیم و دیدید که خوب بازی کردیم.

مدیر قرمزها در مورد وضعیت اورونوف توضیح داد: کادرفنی ما خیلی زحمت می کشد و آنها باید تصمیم بگیرند اما فکر کنم به بازی بعدی برسد.

وی با اشاره به وضعیت استادیوم اراک توضیح داد: خوب بود. غیر از دو سه تا صحنه که هر سال هست و قشنگ نبود اما به نظرم هواداران تیمشان را تشویق کردند مخصوصا هواداران پرسپولیس. متاسفانه ما نمیتوانیم در آزادی بازی کنیم، این استادیوم برای ما افتخار است و ابهتی است و امیدوارم زودتر این ورزشگاه را درست کنند.

افشین پیروانی در خصوص عملکرد داوری گفت: به تیم داوری خسته نباشید میگویم. هر دو تیم زحمت خود را کشیدند و امیدوارم موفق باشند.