دوشنبه 2 مهر 1403

همه دوست دارند در این لیگ جذاب باشند؛/ ستاره عربستان: نیمار خوب است، مانه بد نیست!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
همه دوست دارند در این لیگ جذاب باشند؛/ ستاره عربستان: نیمار خوب است، مانه بد نیست!

حمزه ادریس، ستاره سابق الاتحاد عربستان معتقد است شهرت فوتبال این کشور برای هر بازیکنی جذاب است.

به گزارش ورزش سه، ادریس در اظهاراتی در برنامه «در گل» شبکه العربیه گفت: پس از پیوستن کریستیانو رونالدو به النصر و کریم بنزما به الاتحاد جده، شهرت فوتبال عربستان برای هر بازیکنی جذاب است.

وی افزود: پیشنهادهای ارائه شده از سوی باشگاه‌های لیگ عربستان یک انگیزه مالی برای بازیکنان بزرگ است و لیگ عربستان هر بازیکنی را به سمت خود جذب می‌کند، به خصوص در این زمان و با رونق و رشدی که کشور شاهد آن است.

ادریس در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: نحوه بازی نیمار، ستاره برزیلی، برای الهلال مناسب است و اگر او به این تیم برود برود، یک بازیکن بزرگ و تاثیرگذار خواهد شد، چرا که او می‌تواند با شرایط کنار بیاید و موفق شود. روش این بازیکن همچنین برای الاتحاد و الاهلی مناسب است اما با توجه به حضور تالیسکا در النصر و ارزش فنی بالایی که این بازیکن دارد، او برای النصر مناسب نیست.

او ادامه داد: اگر سادیو مانه، ستاره سنگالی، به لیگ عربستان برود با توجه به نیاز فنی الهلال و الاهلی، برای این دو تیم مناسب خواهد بود و اگر او همراه با لوکاکو به الهلال بیاید، ممکن است به زوحی قدرتمند تبدیل شوند که متوقف کردن آنها دشوار است.

ادریس در پایان گفت: الاهلی و الهلال بیشتر به مانه نیاز دارند و و الاتحاد با توجه به حضور بنزما و رومارینیو و همچنین النصر با توجه به حضور کریستیانو رونالدو به مانه نیازی ندارند.

همه دوست دارند در این لیگ جذاب باشند؛/ ستاره عربستان: نیمار خوب است، مانه بد نیست! 2
همه دوست دارند در این لیگ جذاب باشند؛/ ستاره عربستان: نیمار خوب است، مانه بد نیست! 3