پنج‌شنبه 19 مهر 1403

هنرجویان خیاطی در آستارا 2 هزار عدد ماسک تولید کردند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
هنرجویان خیاطی در آستارا 2 هزار عدد ماسک تولید کردند

آستارا - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش آستارا گفت: 40 هنرجوی رشته خیاطی هنرستان دخترانه فاطمیه، برای استفاده دانش‌آموزان در جلسات امتحانات نهایی، 2 هزار عدد ماسک تولید کردند.

سجاد موسوی روز سه شنبه در هنرستان دخترانه فاطمیه آستارا اظهار کرد: کارگاه ماسک هنرستان در اردیبهشت ماه راه اندازی و پارچه ماسک ها از سوی اداره آموزش و پرورش تامین شد و ماسک ها برای پیشگیری از شیوع کرونا در جلسات امتحانات نهایی به هزار دانش آموز توزیع خواهد شد.

وی بیان کرد: آزمون نهایی دانش آموزان پایه دوازدهم به صورت حضوری با رعایت فاصله گذاری اجتماعی از 17 خرداد تا 15 تیر ماه برگزار خواهد شد و 232 دانش آموز دختر در رشته های فتوگرافیک، حسابداری، تصویرسازی دیجیتال، معماری داخلی و خیاطی در هنرستان فاطمیه آستارا تحصیل می کنند.

ویروس کرونا که بیش از 200 کشور را درگیر خود کرده، در کشور ما نیز باعث تعطیلی مدارس و دانشگاه ها شده است و حضور دانش آموزان در کلاس ها اختیاری است و پایه های متوسطه فقط برای آزمون های نهایی در مدارس حاضر خواهند شد؛ پیش از شیوع کرونا، 18 هزار دانش آموز در 160 مدرسه دولتی و غیردولتی آستارا مشغول تحصیل علم بودند.

شهرستان بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان قرار دارد.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*