یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

هنرمندنماها نان‌خورِ انقلابند و برای غرب طنازی می کنند

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
هنرمندنماها نان‌خورِ انقلابند و برای غرب طنازی می کنند

فائزه روشنی گفت: مردم از سلبریتی های کشورشان تبعیت می کنند، این افراد باید برای جامعه الگو باشند نه اینکه نان مملکت را بخورند و برای غرب طنازی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فائزه روشنی، فعال رسانه و تدوینگر سینما در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: رسانه ملی باید در بعضی از سیاست‌ها، ساختارها و برنامه‌های خود تجدید نظر کرده و با توجه به برخی اشکالات فرهنگی موجود در این سازمان که بارها مورد تذکر دلسوزان فرهنگ کشور بوده، برای سالم‌سازی آن و حرکت به سمت وضعیت مطلوب تلاش کند.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اقدامات رسانه ملی در این زمینه جذب نیروهای مومن، متدین و انقلابی و سرمایه‌گذاری بر روی آنان است. روشنی افزود: سلبریتی هایی که در رسانه ملی فعالیت می کنند باید پایبند به نظام باشند و مانند کوه از آرمان های امام و انقلاب حمایت کنند. این کارشناس تصریح کرد: ما در جریان مهسا امینی از سلبریتی ها قطع امید کرده و خواستار حذف رسانه ای آنها از صدا و سیما هستیم. وی بیان کرد: سلبریتی های مطرح دنیا حق اظهار نظر در موضوعات سیاسی کشورشان را ندارند اما متاسفانه در کشور ما این افراد آزادانه در مورد موضوعات مختلف اظهار نظر می کنند و هیزم در آتش دشمن می ریزند. روشنی گفت: مردم سلبریتی های کشورشان را دوست دارند و از آنها تبعیت می کنند، این افراد باید برای جامعه الگو باشند نه اینکه نان مملکت را بخورند و برای غرب طنازی کنند. این هنرمند تاکید کرد: ما سالهاست از سلبریتی ها ضربه می خوریم و این بار صدا و سیما باید اقدام جدی انجام دهد تا این افراد متوجه موضع و جایگاه خود باشند. وی ادامه داد: حجاب در کشور ما یک حکم الهی است و مرگ مهسا امینی ها نباید باعث زیر پا گذاشتن قانون توسط سلبریتی ها شود. روشنی در خاتمه خاطرنشان کرد: ما ضمن محکوم کردن اقدام سلبریتی ها، هیچ وقت خیانت آنها در حربه رسانه ای دشمن در اغتشاشات خیابانی را فراموش نمی کنیم و خواستار اعمال نظر جدی مسئولین در انتخاب هنرمندان جهت ورود به رسانه ملی هستیم.

انتهای پیام /