چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

هنر نمایشی

هنر نمایشی

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد که فردا شعبه اخذ رای ویژه هنرمندان در تالار وحدت تهران استقرار خواهد داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اداره کل هنر‌های نمایشی ضمن دعوت از هنرمندان برای حضور در انتخابات اعلام کرد: گردهمایی در این روز، در شعبه اخذ رای مستقر در تالار وحدت تدارک دیده شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اطلاعیه‌ای ضمن دعوت از هنرمندان تئاتر برای حضور در انتخابات 11 اسفند اعلام کرد: گردهمایی ویژه‌ای در این روز، در شعبه اخذ رای مستقر در تالار وحدت تدارک دیده شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت الاسلام خداداده گفت: اگر بتوانیم استعداد‌هایی از مساجد به جامعه تئاتر تحویل دهیم خیلی خوب است هرچند نگاه ما به تئاتر تربیتی است چون نیاز امروز نوجوانان و جوانان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

دفتر مطالعات و پژوهش‌های مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، از همه علاقه‌مندان نمایشنامه‌نویسی دعوت کرد، ایده‌های موجز خود را تا 15 فروردین‌ماه 1403، برای شرکت در سیزدهمین دوره پروژه چهار فصل تئاتر ایران با عنوان «آفریننده‌ی ریشه‌ها؛ تبلور فرهنگ عامه در تئاتر»، ارسال کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط‌عمومی بیست و هشتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اردکان، بخش نمایشنامه‌نویسی بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با مشارکت انتشارات ورتا، ویژه کودکان و نوجوانان زیر 18 سال، با هدف تقویت بخش مکتوب حوزه نمایش و افزایش آثار چاپی نمایشی و انگیزه‌بخشی و حمایت از بچه‌های علاقه‌مند به نویسندگی نمایشنامه در 2 گروه سنی کودک...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، گروه تئاتر «هنر مقدس» به مدیریت مریم شعبانی چهارمین دوره سلسله درس‌های تئاتر (بهار و تابستان 1403) را به صورت حضوری و مجازی در ترم جدید آموزشی، ویژه بانوان برگزار می‌کند. این دوره شامل ارایه دروس مبانی هنر‌های نمایشی، فلسفه هنر، بازیگری مقدماتی، پرفرمنس، ترانه‌سرایی، آوا و صداسازی، نمایش خلاق، قصه‌خوانی، طراحی لباس...

وب‌گاه خبر آنلاین

بخش نمایشنامه‌نویسی بیست و هشتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان که با عنوان «قصه نمایش» ویژه کودکان و نوجوانان زیر 18 سال برگزار شد، برگزیدگان خود را معرفی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصاویری از مراسم تشییع پیکر پردیس افکاری، بازیگر فقید سینما و تلویزیون که امروز صبح با حضور جمعی از هنرمندان برگزار شد، مشاهده کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پردیس افکاری (بازیگر) با همراهی دوستان و همکاران‌اش در صبح سرد زمستانی تهران، در کنار مهری ودادیان (بازیگر) به خاک سپرده شد. پردیس افکاری (بازیگر) با همراهی دوستان و همکاران‌اش در صبح سرد زمستانی تهران، در کنار مهری ودادیان (بازیگر) به خاک سپرده شد. مراسم تشییع پیکر و خاکسپاری این بازیگر، صبح امروز، دوشنبه 7 اسفند ماه در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

پردیس افکاری (بازیگر) با همراهی دوستان و همکاران‌اش در صبح سرد زمستانی تهران، در کنار مهری ودادیان (بازیگر) به خاک سپرده شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هنرمندان تا 15 فروردین 1403 می‌توانند برای شرکت در سیزدهمین دوره پروژه چهار فصل تئاتر ایران با عنوان «آفریننده ریشه‌ها»، اقدام کنند.

وب‌گاه الف

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در تشریح مهم ترین فعالیت های نمایشی و موسیقایی مجموعه تحت مدیریت خود از برگزاری یک جشنواره موسیقایی در حوزه تک نوازی موسیقی ایرانی خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در تشریح مهم ترین فعالیت های نمایشی و موسیقایی مجموعه تحت مدیریت خود از برگزاری یک جشنواره موسیقایی در حوزه تک نوازی موسیقی ایرانی خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی فروزانفر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با تشریح برخی از دستاوردها و برنامه‌های پیش روی مجموعه تحت مدیریت خود در حوزه‌های نمایشی و موسیقایی بیان کرد: انتصاب بنده به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با برگزاری جشنواره هنرهای نمایشی استان تهران همزمان شد؛ در این راستا با چالش‌های ملی مواجه بودیم اما خوشبختانه با همکاری، مساعدت...

وب‌گاه خبر آنلاین

آیین پایانی بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اردکان با معرفی برگزیدگان 5 بخش رقابتی این رویداد، برگزار شد.