جمعه 14 اردیبهشت 1403

هواپیمای بوئینگ

هواپیمای بوئینگ

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با توجه به دستور وزیر راه وشهرسازی مبنی بر نوسازی ناوگان حمل ونقل هوایی کشور در حال حاضر با اضافه شدن یک فروند هواپیمای بوئینگ ماهانه 22 هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور اضافه شد.

وب‌گاه عصر ایران

این بوئینگ 737 پس از پایان خدمت خود در اندونزی با استفاده از کامیون و جرثقیل به مکان جدیدش منتقل شد و روند بازسازی و تبدیل آن به خانه ای زیبا و مدرن در محل صورت گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در یک اجتماع حامی فلسطین در دانشگاه واشنگتن در سنت لوئیس میسوری بازداشت شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هزاران پرواز فرودگاه‌های فرانسه در پی اعتصاب کارکنانشان به دلیل دستمزد کم، لغو شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ضرر خالص بوئینگ در سه ماهه اول سال میلادی کنونی، 355 میلیون دلار اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ضرر خالص بوئینگ در سه ماهه اول سال میلادی کنونی، 355 میلیون دلار اعلام شد.

وب‌گاه گسترش

به گفته سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، با اضافه شدن یک فروند هواپیمای بوئینگ 737 به ناوگان هوایی کشور، روزانه یک هزار و 200 صندلی به ظرفیت پروازی ایران اضافه شده است. او افزود: در حال حاضر، برای انجام تمامی پروازهای داخلی و بین‌المللی، از تمامی ظرفیت‌های هوایی موجود خود استفاده می‌کنیم.

وب‌گاه 55 آنلاین

پخش مستقیم تصاویر یک باند فرودگاه بین‌المللی لس آنجلس، فرود ناموفق یک هواپیمای بوئینگ 747 را ضبط کرده است. به گزارش رویترز این هواپیما دقایقی بعد موفق به فرود بی‌خطر شد.

وب‌گاه عصر ایران

پخش مستقیم تصاویر یک باند فرودگاه بین‌المللی لس آنجلس فرود ناموفق یک هواپیمای بوئینگ 747 را ضبط کرده است. در این تصاویر هواپیمای مسافربری بعد از باز شدن چرخ‌ها، روی باند می‌آید، ولی موفق به فرود نمی‌شود و دوباره پرواز می‌کند. به گزارش رویترز این هواپیما دقایقی بعد موفق به فرود بی‌خطر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: با اضافه شدن یک فروند هواپیمای بوئینگ 737 روزانه یک هزار 200 صندلی به ناوگان هوایی کشور اضافه شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) گفت: یک فروند هواپیمای بوئینگ 737 به‌منظور توسعه پروازهای داخلی این شرکت به ناوگان هما افزوده شد که بر اساس برنامه‌های پیش بینی شده قبلی این شرکت بوده است.

وب‌گاه عصر ایران

بوئینگ خطوط هوایی فلای سفیر هنگام برخاستن از فرودگاه ژوهانسبورگ یک چرخ خود را از دست داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حدود 20 سال پیش در چنین روزهایی مردم تهران شاهد وقوع یک سانحه هوایی تلخ در فرودگاه مهرآباد بودند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حدود 20 سال پیش در چنین روزهایی مردم تهران شاهد وقوع یک سانحه هوایی در فرودگاه مهرآباد بودند؛ اتفاقی که به خاطره‌ای تلخ در ذهن همه تبدیل شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارتش چین از اعزام جنگنده‌های خود به منظور تعقیب و رهگیری یک فروند هواپیمای شناسایی آمریکا بر فراز تنگه تایوان خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بمب افکن B-52، که به طور رسمی به عنوان بوئینگ «B-52 Stratofortress» شناخته می‌شود، اخیرا توسط برخی از تماشاگران خوش‌شانس دیده شده‌است.