سه‌شنبه 17 مهر 1403

هوشیاری مردم سیستان و بلوچستان اجازه توطئه به دشمنان نمی دهد / زنان پرچمدار میدان مبارزه علیه جنگ نرم دشمن هستند

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
هوشیاری مردم سیستان و بلوچستان اجازه توطئه به دشمنان نمی دهد / زنان پرچمدار میدان مبارزه علیه جنگ نرم دشمن هستند

سردار شکارچی گفت: دشمن سالیان سال در صدد است با برنامه‌ریزی و پیاده کردن نقشه‌های مختلف وحدت و همدلی مردم سیستان و بلوچستان را برهم بزند که با هوشیاری مردم ولایت مدار استان تاکنون موفق نبوده و هرگز موفق نخواهدشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، سردار ابوالفضل شکارچی امروز در همایش مقام و منزلت بانوان استان که با حضور جمع کثیری از بانوان و فعالان فرهنگی شیعه و سنی در کانون شهید عالی زاهدان برگزار شد، گفت: عمل شایسته ای که مربوط به هر شخصی باشد، چه مرد چه زن، بر خلاف برخی از نگاه هایی که امروز در جوامع غیر اسلامی وجود دارد از نظر خداوند دارای ارزش است. معاون فرهنگی تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح افزود: در جوامع غربی در مورد زنان بحث های افراطی بسیاری وجود دارد، امروز در جهان زنان جوامع بازیگر دو نقش مثبت و نقش ویرانگر و فساد انگیز در جامعه خود هستند. وی با تاکید بر این که برای زنان دو جبهه جنگ وجود دارد، ادامه داد: یک جبهه جبهه ای است که مورد عنایت خداوند متعال است و خواهران بسیجی در این جبهه قرار دارند و می جنگند و مشغول جهاد فی سبیل الله هستند، و جبهه دوم جبهه شیطان است که در مقابل تفکر و اندیشه نورانی فعالان فرهنگی قرار دارد و با تفکر و اندیشه خواهران فعال فرهنگی می جنگد. این مسئول با تاکید بر این مطلب که اسلام ناب محمدی (ص) برای زنان ارزش قائل شده است، ادامه داد: اسلام ناب محمدی حقوق زن را احیا کرد، برای زنان ارزش قائل شد و زن را محور رشد و تکامل انسانیت به جامعه معرفی کرد. این مسئول با تاکید بر این که هیچ دین و مکتبی به اندازه اسلام برای زن آزادی قائل نیست ادامه داد: آزادی در چارچوب اسلام و اوامر الهی نه آزادی از نوع حیوانیت چرا که شأن زن بسیار بالا است. معاون فرهنگی تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: چکیده معرفی الگوی اسلامی برای زنان چهار نفر اند حضرت مریم در قله طهارت و پاکدامنی، حضرت آسیه زن فرعون الگوی جهاد در حوزه جنگ نرم و مبارزه با طاقوت، حضرت خدیجه مبارزه در حوزه پشتیبانی اقتصادی و موفقیت در اسلام و حضرت فاطمه زهرا به عنوان پاره تن نبی مکرم که همه ویژگیهای را در قله خود دارد به عنوان نکته برجسته تحت عنوان حمایت جانانه، ایثارگرایانه و شهادت طلبانه در ولایت الگوهای زنان هستند که هر کدام در یک زمینه الگو و اسوه زنان باید باشد. سردار شکارچی حضرت زهرا (س) را الگوی همه زنان و سیده زنان عالم در دنیا و آخرت دانست و ادامه داد: سعادت زن در گرو اطاعت از اوامر الهی است، اطاعت پذیری ارزشمند است که در زیر چتر عوامل الهی باشد. وی خطاب به بانوان بیان کرد: مادران و زنان جامعه اسلامی باید در مسیر جبهه حق با بصیرت و روشنگری گام بردارند چرا که به عنوان زن اسلامی و مسلمان در عرصه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، علمی فعالیت دارند و به ارزش های ارزشهای اسلامی پایبند هستند.

هوشیاری مردم، اقوام و سران طوایف سیستان و بلوچستان اجازه توطئه به دشمنان نمی دهد معاون فرهنگی تبلیغات دفاعی کشور و سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح دقایقی قبل در نشست هم اندیشی علما، بزرگان و سران طوایف نیز گفت: وحدت و یکپارچگی بسیار خوبی در بین اقوام و مذاهب مختلف در این استان وجود دارد و تا کنون با هوشیاری مردم، دشمن نتوانسته خدشه‌ای به این وحدت وارد کند. وی اظهار کرد: وحدت و یکپارچگی بسیار خوبی در بین اقوام و مذاهب مختلف در این استان وجود دارد و تا کنون با هوشیاری مردم، دشمن نتوانسته خدشه‌ای به این وحدت وارد کند. معاون فرهنگی تبلیغات دفاعی کشور و سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح افزود: یکی از ویژگی‌های سیستان و بلوچستان وحدت و یکپارچگی بین اقوام و مذاهب است که نقطه عطفی برای این استان محسوب می شود. وی بیان کرد: دشمن سالیان سال در صدد است با برنامه‌ریزی و پیاده کردن نقشه‌های مختلف این وحدت و همدلی را برهم بزند که با هوشیاری مردم ولایت مدار و مرزدار استان تاکنون موفق نبوده و هرگز موفق نخواهدشد. سردار شکارچی با اشاره به خدمات نظام در سیستان وبلوچستان، گفت: با هدف توسعه و آبادانی این استان هم‌اینک برنامه‌های زیادی از طرف دولت انقلابی و مردمی درحال اجرایی شدن است که آثار مثبت آن درآینده نزدیک نمایان خواهد شد. انتهای پیام /