پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

ستاد کل نیروهای مسلح

ستاد کل نیروهای مسلح

وب‌گاه عرشه آنلاین

انگلیس و آمریکا تحریم‌های جدید خود را علیه ایران وضع کرده اند. انگلیس و آمریکا تحریم‌های جدید خود را علیه ایران وضع کرده اند. به گزارش عرشه آنلاین؛ انگلیس در تداوم مواضع خصمانه این کشور علیه عملیات «وعده صادق»، تحریم‌های تازه‌ای را علیه صنایع نظامی ایران وضع کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد: اداره کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری (OFAC) بیش از 12 نهاد، شخص و کشتی را که نقش اصلی در تسهیل و تامین مالی فروش مخفیانه پهپادهای وزارت دفاع ایران که خود در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و جنگ روسیه در اوکراین نقش دارد، تحریم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خزانه داری آمریکا، تحریم‌های جدید علیه ایران را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امیر سرلشکر موسوی با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، از آحاد رزمندگان نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند هوایی و نیروی هوایی، خانواده‌های رزمندگان و فرماندهان، قدردانی کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امیر سرلشکر موسوی گفت: ایران به دنبال گسترش جنگ نیست، لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امیر سرلشکر موسوی گفت: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرلشکر موسوی گفت: بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد. سرلشکر موسوی گفت: بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش...

وب‌گاه الف

امیر سرلشکر موسوی با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، از آحاد رزمندگان نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند هوایی و نیروی هوایی، خانواده‌های رزمندگان و فرماندهان، قدردانی کرد.

خبرگزاری تسنیم

سرلشکر موسوی گفت: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در عمر چهار ساله مجلس یازدهم، 26 مصوبه مهم از جمله قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، قانون نظام رتبه‌بندی معلمان، قانون حمایت از گزارشگران فساد و.. داشته است.

وب‌گاه الف

مجلس یازدهم در طول چهار سال گذشته خود 26 مصوبه مهم از جمله اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران تا قانون اصلاح قانون صدور چک داشته که در این گزارش به آنها پرداخته شده است.

خبرگزاری تسنیم

مجلس یازدهم در طول چهار سال گذشته خود 26 مصوبه مهم از جمله اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران تا قانون اصلاح قانون صدور چک داشته که در این گزارش به آنها پرداخته شده است.

وب‌گاه فرارو

مجوز استفاده از ظرفیت نیرو‌های وظیفه برای بکارگیری در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی توسط ستاد کل نیرو‌های مسلح صادر شد.

وب‌گاه عصر ایران

مجوز استفاده از ظرفیت نیروهای وظیفه برای بکارگیری در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی توسط ستاد کل نیروهای مسلح صادر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: مجوز استفاده از ظرفیت نیروهای وظیفه برای بکارگیری در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی توسط ستاد کل نیروهای مسلح صادر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار موسی کمالی، در اولین کنفرانس ملی مهارت ایران که ظهر امروز 4 اردیبهشت ماه برگزار شد، اظهار کرد: احساس می‌کنیم امروز همه ما به مهارت نیاز داریم؛ تمامی افراد جامعه به مهارت‌های مختلف نیاز دارند و برای غلبه بر بیکاری، رشد و توسعه کشور و.... باید به مهارت آموزی توجه شود و نوع مهارت برای هر فردی متفاوت است. وی درباره علت ورود نیرو‌های مسلح به موضوع...