شنبه 14 مهر 1403

هوملس به جای بازی آلمان - اسپانیا تنیس می‌دید / انتقام ستاره جامانده آلمان: فوتبال‌تان برای خودتان!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
هوملس به جای بازی آلمان - اسپانیا تنیس می‌دید / انتقام ستاره جامانده آلمان: فوتبال‌تان برای خودتان!

در بازی مرگ و زندگی دیشب که آلمان به مصاف اسپانیا رفته بود، متس هوملس مثل سایر ستاره‌های سابق آلمان در استادیوم حضور نداشت و تماشای تنیس را به این مسابقه حساس ترجیح داده بود.

به گزارش "ورزش سه"، وقتی یولیان ناگلزمان نام متس هوملس، ستاره دورتموند، که کمی قبل‌تر با تیمش در فینال لیگ قهرمانان حضور داشت را در فهرست نهایی آلمان برای یورو 2024 اعلام نکرد هوملس بسیار خشمگین بود.

خشم هوملس از دعوت نشدن به تیم ملی در حدی بود که او دیروز، درحالی‌که اکثر قریب به اتفاق ستاره‌های سابق تیم ملی آلمان، برای تماشای دیدار مانشافت و اسپانیا در ورزشگاه اشتوتگارت حضور داشتند، او حتی در خاک آلمان هم نبود و بی توجه به فوتبال در انگلیس به سر می‌برد تا مسابقات تنیس ویمبلدون را تماشا کند.

متس هوملس نمی‌خواست از نزدیک شاهد این باشد که آنتونیو رودیگر و یوناتان تاه در قلب خط دفاعی مانشافت بازی می‌کنند، جایی که متس آن را حق خودش می‌دانست.

هوملس که با پیراهن تیم ملی آلمان فاتح جام جهانی 2014 شده دیروز عصر درحالی‌که شاگردان ناگلزمان برای صعود به نیمه‌نهایی یورو با چنگ و دندان می‌جنگیدند با خیال آسوده در کورت شماره 2 ویمبلدون نشسته بود تا دیدار دانیل مدودف و یان لنارد اشتروف را تماشا کند.

درست در لحظاتی که تیم ملی آلمان در استادیوم اشتوتگارت در حال گرم کردن بود، هوملس در کنار همسرش در صف ورود به زمین شماره 2 ویمبلدون ایستاده بود و وقتی فهمید یک عکاس او را شناخته سرش را با موبایل گرم کرد.

در ست سوم مسابقه ناگهان بارانی سخت در لندن شروع به باریدن کرد و هوملس زمین شماره 2 که مسقف نیست را ترک کرد و برای خیس نشدن به زمین مسقف شماره 1 رفت. جایی که از قضا کارلوس آلکاراز اسپانیایی در آن در حال بازی بود. درست مثل اشتوتگارت این بار هم پیروزی با اسپانیایی‌ها بود و آلکاراز توانست فرانسیس تیافو آمریکایی را در پنج ست شکست دهد و از حذف شدن در دور سوم نجات پیدا کند.

هوملس به جای بازی آلمان - اسپانیا تنیس می‌دید / انتقام ستاره جامانده آلمان: فوتبال‌تان برای خودتان! 2