سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

هیئتی شدنُ مدیون مادرم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
هیئتی شدنُ مدیون مادرم

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، همزمان با آغاز دهه دوم محرم الحرام، مراسم سوگواری آن حضرت و یاران باوفایش ویژه مادران و کودکان حسینی به همت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با مشارکت خانه نساء و هیات ابناء الزهرا از روز یکشنبه 8 لغایت چهارشنبه 11 مردادماه از ساعت 9 الی 11 صبح برپا می‌شود. هدف برپایی...

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، همزمان با آغاز دهه دوم محرم الحرام، مراسم سوگواری آن حضرت و یاران باوفایش ویژه مادران و کودکان حسینی به همت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با مشارکت خانه نساء و هیات ابناء الزهرا از روز یکشنبه 8 لغایت چهارشنبه 11 مردادماه از ساعت 9 الی 11 صبح برپا می‌شود.

هدف برپایی این هیئت استفاده بهتر مادران از مجالس سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، ارائه آموزش‌های لازم متناسب با سنین نونهالان و نوجوانان، تبیین مباحث مرتبط، ایجاد علقه، ارتباط و پایه‌گذاری فعالیت‌های فرهنگی برای نسل جدید و گرایش به جلسات دینی و هیئتی شدن است.

شایان ذکر است برای کودکان تا 11 سال در فضایی مجزا برنامه‌های متفاوت و مناسب سن آن‌ها در نظر گرفته شده تا با فضای مجلس و روضه آشنایی و انس بیشتری بگیرند.