دوشنبه 7 آبان 1403

هیجان در ورزشگاه المپیک / زنده از قلب مادرید: پوشش ال‌کلاسیکوی تماشایی

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
هیجان در ورزشگاه المپیک / زنده از قلب مادرید: پوشش ال‌کلاسیکوی تماشایی

امروز اوج هیجان را در حساس ترین بازی هفته فوتبال اروپا شاهد هستیم. رقابت بارسا و رئال در ورزشگاه مونتجوئیک که نخستین دوئل رسمی فصل دو غول فوتبال اسپانیاست.

به گزارش ورزش سه، این یک روز عالی در بارسلونا است. هوای آفتابی ک مسابقه‌ای که قرار است با حضور جوان‌ترها با طراوت و احتمالا پر گل باشد.

بارسلونا و رئال مادرید در شرایط تقریبا برابری به یکدیگر رسیده‌اند. هر دو تیم بازی اخیر خود را پیروز شده‌اند و اختلافشان در جدول لالیگا نیز تنها یک امتیاز است. رئال فعلا بالاتر از بارسلوناست و احتمالا با یک تساوی نیز راضی به خانه برمی‌گردد.

در ترکیب اصلی هر دو تیم غایبان سرشناسی دیده می شود. لوکا مودریچ و کاماوینگا از رئال روی نیمکت هستند و ژاوی ترجیح داد لواندوفسکی و رافینیا را روی نیمکت بنشاند.

با پوشش ال‌کلاسیکو با ورزش سه همراه باشید:

پوشش زنده خبری

06 آبان 1402 ساعت 17:56

بارسلونا خیلی زود (در دقیقه 6) به گل رسید. ایلکای گوندوگان روی اشتباه دو دفاع میانی رئال با هوشمندی توپ را از دفاع عبور داد تا ال‌کلاسیکو به سرعت عدد صفر را از پیشانی خود پاک کند.

06 آبان 1402 ساعت 17:54 جو تماشایی ورزشگاه مونتجوئیک در ال‌کلاسیکوی امروز. 06 آبان 1402 ساعت 17:54

در رئال مادرید لونین، پینیرو، ناچو، مودریچ، کاماوینگا، خوسلو، لوکاس واسکز، فران گارسیا و براهیم نیمکت نشین هستند.

06 آبان 1402 ساعت 17:53

روی نیمکت بارسا ایناکی پنیا، آسترالاگا، لواندوفسکی، رافینیا، مارکوس آلونسو، اوریو رومئو، کنده، لمینه یامال، کاسادو، کوبارسی، گیو و فورت حضور خواهند داشت.

06 آبان 1402 ساعت 17:52

ترکیب بارسلونا:  آندره تراشتگن - آرائوخو - کریستنسن - مارتینز - بالده - فرمین لوپز - ایلکای گوندوگان، گاوی - ژائو کانسلو، ژائو فلیکس، فران تورس

ترکیب رئال مادرید:  کپا - فرلاند مندی، دیوید آلابا، آنتونیو رودیگر، دنی کارواخال - تونی کروس، شوامنی، والورده، جود بلینگهام - وینیسیوس جونیور - رودریگو

هیجان در ورزشگاه المپیک / زنده از قلب مادرید: پوشش ال‌کلاسیکوی تماشایی 2