چهارشنبه 18 مهر 1403

هیجان کلوپ برای کار جدید: مربی نیستم اما عاشقم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
هیجان کلوپ برای کار جدید: مربی نیستم اما عاشقم!

به نظر می‌رسد که یورگن کلوپ برای بازگشت دوباره به دنیای فوتبال و حضور در پست مدیر فوتبال ردبول بسیار هیجان زده و خوشحال است.

به گزارش "ورزش سه"، کلوپ پس از دوران درخشان و موفقی که در لیورپول داشت در پایان فصل گذشته و با اتمام مهلت قراردادش با این باشگاه تصمیم گرفت که نیمکت این تیم را ترک کند و مدتی را دور از هیاهوی فوتبال و در آرامش در کنار خانواده‌اش سپری کند.

با این حال، این دوری خیلی طول نکشید و ساعتی قبل اعلام شد که این مربی آلمانی قرار است با پستی جدید بار دیگر به دنیای فوتبال برگردد. او قرار است از تاریخ اول ژانویه 2025 به عنوان مدیر فوتبال ردبول شروع به کار کند و موظف است که به عنوان مشاور در کنار تیم‌های فوتبال این شرکت شامل لایپزیش، سالزبورگ و نیویورک ردبول حضور داشته باشد.

این خبر بسیاری از طرفداران و علاقمندان به کلوپ را هیجان زده و خوشحال کرد و به نظر می‌رسد که سرمربی سابق لیورپول هم از اینکه قرار است بار دیگر در عرصه فوتبال حضور داشته باشد خوشحال است.

کلوپ درباره این تصمیم و بازگشتش به فوتبال گفت:" پس از نزدیک به 25 سال حضور روی نیمکت و در کنار زمین، نمی‌توانم بیش از این برای همراهی در چنین پروژه‌ای هیجان زده باشم. شاید پستم عوض شده باشد اما عشق و اشتیاقم به فوتبال تغییری نکرده است. می‌خواهم به پیشرفت استعداد فوتبالی درخشانی که داریم کمک کنم."

کلوپ پیش از این پیشنهادهایی از تیم ملی آمریکا برای قبول هدایت این تیم دریافت کرده بود اما تصمیم گرفت که آن را رد کند و گفته می‌شود که بندی در قرارداد او با ردبول وجود دارد که در صورت دریافت پیشنهاد از تیم ملی آلمان می‌تواند قراردادش را فسخ کند.

هیجان کلوپ برای کار جدید: مربی نیستم اما عاشقم! 2