جمعه 14 اردیبهشت 1403

هیچکس بهتر از مورینیو برای بارسلونا نیست!

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
هیچکس بهتر از مورینیو برای بارسلونا نیست!

ستاره سابق بارسا معتقد است باشگاه برای جانشینی ژاوی باید به سراغ ژوزه مورینیو برود.

ریوالدو در مورد بهترین گزینه برای جانشینی ژاوی هرناندز که تابستان امسال بارسا را ترک می‌کند، مطمئن است. این ستاره سابق برزیلی معتقد است که بهترین مربی برای جانشینی ژاوی کسی است که قبلاً در باشگاه بارسا بوده، حتی اگر برای مدتی کوتاه: ژوزه مورینیو. آقای خاص در زمان بابی رابسون و لوئیس فن‌خال به عنوان مربی دوم (و مترجم) کار کرد.

اگرچه مورینیو در سه سال حضورش روی نیمکت رئال، جنجال‌های زیادی را با بارسلونا به راه انداخت، ولی ریوالدو چند دلیل ارائه کرده است که چرا مورینیو را بهترین گزینه می‌داند: «اول اینکه پپ گواردیولا در کوتاه مدت قطعا به بارسا نمی‌آید. من فکر نمی‌کنم حداقل الان گواردیولا برگردد. فکر می‌کنم تنها زمانی که او به پایان مربیگری نزدیک باشد و بخواهد در بارسلونا کنار خانواده‌اش زندگی کند، شانس برگشتنش وجود داشته باشد.»

ریوالدو ادامه داد: «بسیاری از هواداران بارسا بازیکنان یا مربیانی را که در تیم رقیب بازی کرده یا مربیگری کرده‌اند، تایید نمی‌کنند، اما ژوزه مورینیو قبلاً در بارسلونا بوده و مربی و انسان بزرگی است. شاید برخی رفتارهایش نگران کننده باشد، اما او همیشه یک مربی برنده است.»

ریوالدو در پایان گفت: «با در نظر گرفتن اینکه او الان بدون تیم است و با توجه به شرایط خاص بارسلونا، به نظر من، او نسبت به پپ در دسترس‌تر است. مورینیو یک خرید عالی است، اگرچه برخی از هواداران نمی‌خواهند نام او را بشنوند. او لالیگا و فوتبال اسپانیا را بهتر از هر کسی می‌شناسد.»

منبع: ورزش سه از میان اخبار

بمب خبری کشتی ایران؛ تکلیف حسن یزدانی برای المپیک روشن شد

شادی گل عجیب بازیکن شمس آذر مقابل استقلال

کنایه تندوتیز امیرحسین صادقی به پرسپولیسی‌ها

پیشنهاد پرسپولیس به شاه ماهی این روزهای فوتبال ایران