جمعه 31 فروردین 1403

واران: این یکی از بهترین انگلیس‌های تاریخ است

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
واران: این یکی از بهترین انگلیس‌های تاریخ است

رافائل واران معتقد است برابر یکی از بهرین تیم های ملی تاریخ انگلیس بازی دارند و کار بسیار دشواری برابر آنها خواهند داشت.

به گزارش "ورزش سه"، فرانسه دو روز پیش با برتری 3-1 برابر لهستان توانست راهی یک چهارم نهایی جام جهانی شود. مدافع عنوان قهرمانی با نمایش های خوب خود نشان داده که بازهم شانس مسلم عنوان قهرمانی است و به خصوص با داشتن کیلیان امباپه که تا به اینجا با زدن پنج گل، آقای گل جام است، حریف ترسناکی برای هر تیمی در دنیاست. حریف بعدی فرانسه، انگلیس است و باید منتظر جدالی جذاب و تماشایی باشیم.

رافائل واران، مدافع فرانسه و باشگاه منچستریونایتد، در مورد بازی با با انگلیس گفت:«در یک چهارم نهایی هستیم و این رویایی است. البته این رویا در هر لحظه می تواند تمام شود چون کافی است یک اشتباه مرتکب شویم. باید در زمین برای یکدیگر جان بدهیم و به حریف شانس گلزنی ندهیم هرچند معتقدم این یکی از سخت ترین بازی ها خواهد بود.»

واران ادامه داد:«این بهترین انگلیس سال های اخیر و شاید یکی از بهترین‌های تاریخ فوتبال انگلیس باشد. تیمی پر از ستاره و بازیکنان باکیفیت در هر پستی که می تواند ما را به دردسر بیندازد. انگلیس از شانس های قهرمانی است و مطمئنم که هیچ تیمی از رویارویی برابر این تیم استقبال نمی کند. در نهایت انگلیس هم نقاط ضعف خودش را دارد و ما تلاش می کنیم از آنها به سود خودمان استفاده کنیم و به نیمه نهایی برویم.»

واران: این یکی از بهترین انگلیس‌های تاریخ است 2
واران: این یکی از بهترین انگلیس‌های تاریخ است 3