پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

واقعیت‌ها مشخص است، آنها خطا کرده‌اند / رئیس لالیگا: سیتی عزیز دردانه نیست، محکومش کنید!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
واقعیت‌ها مشخص است، آنها خطا کرده‌اند / رئیس لالیگا: سیتی عزیز دردانه نیست، محکومش کنید!

خاویر تباس، رئیس لالیگا، با صراحتی بی‌سابقه خواهان محکومیت منچسترسیتی و مجازات سخت علیه تیم پپ گواردیولا شد.

به گزارش "ورزش سه"، امروز اولین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهام‌های منچسترسیتی در موضوع نقض قوانین فرپلی مالی برگزار می‌شود.

پرونده‌ای بسیار مهم که از آن به عنوان محاکمه قرن در فوتبال یاد می‌شود. سیتی در صورتی که نتواند در این پرونده پیروز شود ممکن است با مجازات‌هایی تاریخی مواجه شود که از جمله آنها می‌توان به کسر امتیاز، سقوط به دسته پایین‌تر یا حتی پس گرفتن قهرمانی‌های این تیم در سالهای گذشته اشاره کرد.

خاویر تباس، رئیس لالیگا، در روزهای گذشته به اشاره به این پرونده منچسترسیتی خبرساز شده بود. او در روزهای گذشته مدعی شده بود که همه باشگاه‌های لیگ برتری خواهان مجازات سیتی هستند.

تباس امروز تعارف را کنار گذاشت و به جای اینکه از طرف باشگاه‌های انگلیسی صحبت کند گفت که خودش معتقد است سیتی حتما باید محکوم شود چرا که دلایل درباره خطاکاری سیتی و مدیرانش واضح و مشخص است.

تباس که با GIVEMESPORT صحبت می‌کرد گفت:" لیگ برتر نباید مقابل فشارها تسلیم شود. سیتی هم یک باشگاه است و نباید مثل عزیز دردانه با آن برخورد شود. وقتی شما رئیس فدراسیون یا اتحادیه هستید باید مقابل خطاکاری محکم بایستید. لیگ برتر نباید بین باشگاه‌های بزرگ و کوچک فرق بگذارد. منچسترسیتی مرتکب نقض قانون شده و باید با مجازاتی مواجه شود که مستحقش است. در غیر اینصورت دیگر هیچ اقتداری برای مسئولان فوتبال انگلیس باقی نمی‌ماند".

واقعیت‌ها مشخص است، آنها خطا کرده‌اند / رئیس لالیگا: سیتی عزیز دردانه نیست، محکومش کنید! 2