جمعه 30 شهریور 1403

واکنش بنزما به مقایسه شدنش با ریاض محرز

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
واکنش بنزما به مقایسه شدنش با ریاض محرز

کریم بنزما در آستانه دربی جده بین الاتحاد و الاهلی می‌گوید او و ریاض محرز ستاره تیم حریف بازیکنانی با تجربه‌های متفاوت هستند و نباید با هم مقایسه شوند.

به گزارش "ورزش سه"، شهر جده در عربستان بی‌صبرانه منتظر برگزاری اولین دربی این فصل است که در هفته نهم لیگ روشن بین الاتحاد و الاهلی برگزار خواهد شد.

دو تیمی که امسال تابستان ستاره‌های بزرگی را به خدمت گرفته‌اند. الاتحاد بزرگ‌ترین ستاره خود را کریم بنزما می‌داند و هواداران الاهلی به ستاره الجزایری‌شان ریاض محرز می‌بالند که ستاره سابق سیتی است.

بنزما و محرز در عربستان و در جده وضعیتی ویژه دارند. آنها که از بزرگترین ستاره‌های فوتبال اروپا بوده‌اند عرب هستند و این باعث شده هواداران فوتبال در عربستان به آنها علاقه ای ویژه داشته باشند.

کریم بنزما امروز در مصاحبه با سایت لیگ روشن عربستان درباره دربی جده گفت:" دربی چه اینجا باشد و چه در اسپانیا طعم ویژه‌ای دارد و همیشه شور و هیجان آدم را بالا می‌برد. هواداران در دربی‌ها بیشتر از همیشه مایه می‌گذارند"

او درباره رقابت با مقایسه شدنهای متعددش با ریاض محرز، ستاره الجزایری الاهلی گفت:" بین ما هیچ تقابلی وجود ندارد. ما دو بازیکن متفاوت هستیم و تجربه‌های متفاوتی داریم ولی هر دو حداکثر سعی مان را خواهیم کرد که بیشترین تاثیر در باشگاه‌هایمان بگذاریم".