سه‌شنبه 12 تیر 1403

واکنش خداداد عزیزی به درخواست عجیب قلعه‌نویی از صدا و سیما

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
واکنش خداداد عزیزی به درخواست عجیب قلعه‌نویی از صدا و سیما

خداداد عزیزی از درخواست جالب امیر قلعه‌نویی از مجری شبکه ورزش ابراز ناراحتی و تاسف کرد.

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی ایران مدعی است که عده‌ای از افراد به علت کینه‌های شخصی و تسویه حساب‌هایی که با او دارند دست به انتقاد مغرضانه از عملکرد تیم ملی می‌زنند و با حب و بغض هم این کار را انجام می‌دهند. به همین دلیل از مجری شبکه ورزش درخواست کرد که در برنامه‌های‌شان کارشناسانی را بیاورند که نقدهای منصفانه از تیم ملی می‌کنند و تسویه حساب شخصی نمی‌کنند.

با این حال خیلی از افراد و فوتبال‌دوستان ایرانی با این درخواست قلعه‌نویی موافق نیستند و روی این موضوع متفق‌القول بودند که هر کارشناسی می‌تواند نظرش را بدهد و حق پذیرش یا مخالفت با مخاطب خواهد بود.

خداداد عزیزی هم یکی از این افراد است و در ویژه برنامه یورو 2024 شبکه ورزش واکنشی طعنه‌آمیز گفت: "از این به بعد صدا و سیما برای انتخاب کارشناس‌های خود با اعضای کادر فنی هماهنگ باشد و از آن‌ها نظر بخواهد!"

مهاجم اسبق تیم ملی و دستیار سابق قلعه‌نویی همچنین گفت که آقای قلعه‌نویی خودش منتقد کارلوس کی‌روش بود و او را مرتبا نقد می‌کرد و این سوال را مطرح کرد که کارنامه کارلوس کی‌روش بهتر بود یا قلعه‌نویی؟ کدام‌یک تجربه بیشتری در سطح ملی و بین‌المللی داشتند؟!

از میان اخبار

تصمیم جنجالی و بزرگ مهاجم پرسپولیس؛ استقلال یا سپاهان؟

تراکتور چهارمین بازیکن پرسپولیس را هم شکار کرد؟

کوپا آمه‌ریکا؛ آرژانتین بدون مسی مقتدرانه صعود کرد

نتایج شب اول و برنامه شب دوم مرحله حذفی یورو 2024 + نمودار