شنبه 8 اردیبهشت 1403

واکنش رونالدو به رفتار توهین آمیز در لیگ عربستان

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
واکنش رونالدو به رفتار توهین آمیز در لیگ عربستان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم‌های فوتبال النصر عربستان و العین امارات در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شامگاه دوشنبه از ساعت 22:30 در ورزشگاه خانگی النصر به مصاف هم می‌روند. دیدار رفت این دو تیم با برتری یک بر صفر العین به پایان رسید. کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی النصر در کنفرانس خبری پیش از این دیدار حاضر شد و به حواشی به وجود آمده در خصوص رفتار...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم‌های فوتبال النصر عربستان و العین امارات در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شامگاه دوشنبه از ساعت 22:30 در ورزشگاه خانگی النصر به مصاف هم می‌روند. دیدار رفت این دو تیم با برتری یک بر صفر العین به پایان رسید.

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی النصر در کنفرانس خبری پیش از این دیدار حاضر شد و به حواشی به وجود آمده در خصوص رفتار توهین آمیزش در قبال تماشاگران تیم الشباب در یکی از دیدارهای لیگ برتر عربستان که منجر به محرومیتش شده بود واکنش نشان داد.

رونالدو در این خصوص گفت: من نمی‌توانم قول بدهم که این رفتارها را متوقف کنم و آنها را تکرار نکنم، زیرا من انسان هستم و هیچ انسانی کامل نیست و مرتکب خطا می‌شود. برخی از مردم درک نادرستی از اتفاقات دارند و کارهای من همیشه به درستی درک نمی‌شود. کاری که در آن بازی انجام دادم و به خاطر آن جریمه شدم، سو تفاهم بود. من به کشوری که در آن زندگی می‌کنم احترام می‌گذارم.

او ادامه داد: چنین رفتاری در اروپا طبیعی است و گاهی به دلیل اشتیاق و هیجانی که در بازی وجود دارد مرتکب خطا می‌شوید و چه کسی است که اشتباه نکند؟ اما من عمداً کار اشتباهی انجام نمی‌دهم.

رونالدو همچنین در خصوص نتیجه دیدار برگشت برابر العین ابراز امیدواری کرد که تیمش بتواند در این دیدار پیروز شود و گفت: ما به دنبال پیروزی برابر العین هستیم و فردا با «جدال مرگ و زندگی» روبرو هستیم. «ان‌شاالله» بازی را می‌بریم و به نیمه نهایی صعود می‌کنیم.

انتهای پیام /