جمعه 10 فروردین 1403

واکنش علیرضا دبیر به اختلافش با پژمان درستکار

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
واکنش علیرضا دبیر به اختلافش با پژمان درستکار

رئیس فدراسیون کشتی شایعه اختلافش با سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان را خنده‌دار دانست.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا دبیر در پایان مجمع انتخاباتی هیئت کشتی تهران که با ریاست چهار ساله قاسم علی‌عسگری بر این هیئت همراه شد، اظهار داشت: این انتخابات بعد از هشت ماه بالاخره انجام شد. برگزاری انتخابات در شهرهایی چون تهران و مازندران سختی‌های خاص خودش را دارند و باید هماهنگی‌های لازم انجام بگیرد. اساسنامه فدراسیون کشتی با سایر فدراسیون‌ها متفاوت است و ما براساس اساسنامه خود این انتخابات را برگزار کردیم.

وی با اشاره به اینکه رئیس جدید هیئت تهران باید با اداره کل ورزش و جوانان تهران هماهنگ باشد، تأکید کرد: سالن‌ها و امکاناتی که کشتی تهران می‌خواهد برای اداره کل است و داشتن ارتباط خوب با مدیرکل، خیلی می‌تواند به پیشبرد کار کمک کند. اینکه رئیس هیئت با مدیرکل هماهنگ نباشد، اشتباه است. در واقع هیئت‌ها فقط 10 درصد کارشان که فنی است، با فدراسیون است و باقی کارها با اداره کل استان‌هاست. اینکه یکی مسئولیت را برعهده بگیرد، تبریک ندارد. خداقوت بگوییم، اما تبریک نه.

دبیر در مورد اینکه گفته می‌شود مسئول دفتر او، ریاست هیئت تهران را برعهده گرفته است، ادامه داد: قاسم علی‌عسگری رئیس دفتر من و یکی از نیروهای اصلی‌ام بود که او را برای هیئت تهران فرستادم. همین مسئله نشان‌دهنده اهمیت هیئت کشتی تهران است. از نظر من، هیئت کشتی تهران موتور محرک کشتی کشور است و اگر راه بیفتد، کشتی ایران به حرکت درمی‌آید. زمانی که ما هم کشتی می‌گرفتیم محمدرضا طالقانی رئیس هیئت کشتی تهران شد و کشتی این استان راه افتاد که کل کشتی کشور به حرکت افتاد.

رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به چالش‌هایش با رئیس سابق این هیئت گفت: رئیس قبلی هیئت بیکار است و مدام شکایت می‌کند تا جایی که به 11 دادگاه رفته است.

در حالی که پژمان درستکار در اولین مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی و همچنین سفر به زاگرب، در کنار تیم ملی نبوده است، علیرضا دبیر داشتن اختلاف با سرمربی تیم ملی آزاد را رد کرد و افزود: او امروز، فردا به تهران می‌آید و هیچ اختلافی با هم نداریم. این حرف‌ها خنده‌دار است. مثل این است که بگویند من با حمید سوریان دچار اختلاف شده‌ام. اصلاً این صحبت‌ها مطرح نیست.

علیرضا دبیر درباره مصاحبه انتقادی که چند روز پیش از وزیر ورزش داشت، گفت: بحث گله نیست، اما وزیر ورزش باید برای فدراسیون‌ها وقت بگذارد. یکسری دوست دارند فدراسیون‌ها به جان هم بیفتند. بروید ببینید خیلی از فدراسیون‌ها ناراحت هستند.