یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

واکنش قاسمپور به احتمال رویارویی با کاکس آمریکایی

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
واکنش قاسمپور به احتمال رویارویی با کاکس آمریکایی

کامران قاسمپور به احتمال رویارویی اش با کاکس آمریکایی در رقابت‌های جهانی 2022 صربستان واکنش نشان داد.

کامران قاسمپور پس از رسیدن به دوبنده تیم ملی گفت: در رقابت انتخابی با یک برنامه ریزی خوب مقابل امیر حسین فیروزپور کشتی قابل قبولی گرفتم و خدا را شکر برنده مسابقه شدم.

در رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد که در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار شد، کامران قاسمپور دارنده مدال طلای جهان در دیدار وزن 92 کیلوگرم برای حضور در مسابقات جهانی صربستان مقابل امیرحسین فیروزپور دارنده مدال طلای جوانان جهان و طلای بزرگسالان آسیا با نتیجه 4 بر صفر پیروز شد و به دوبنده تیم ملی رسید.

او درباره احتمال رویارویی دوباره اش با جیدن کاکس در جهانی صربستان گفت: تا آن زمان در اردو‌های تیم ملی با برنامه ریزی بهتر کادر فنی تمرین می‌کنم و سعی خواهم کرد کشتی قابل قبولی مقابل کاکس بگیرم، تمام تلاشم را می‌کنم، مردم هم دعا کنند، در نهایت هر چه خدا قسمت کند.

کامران قاسمپور در رقابت‌های جهانی 2021 نروژ و در مرحله نیمه نهایی مقابل جیدن کاکس کشتی گیر عنواندار آمریکایی با نتیجه 3 بر 3 به برتری رسید و فینالیست شد و این احتمال وجود دارد در پیکار‌های جهانی 2022 که شهریورماه در بلگراد برگزار می‌شود این 2 قهرمان مطرح، بار دیگر با هم سر شاخ شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی