شنبه 28 مهر 1403

واکنش نیمار به خداحافظی ستاره برزیل (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
واکنش نیمار به خداحافظی ستاره برزیل (عکس)

بعد از اعلام بازنشستگی پائولینیو، ستاره سابق برزیل و بارسا، نیمار به خداحافظی این ستاره واکنش نشان داد.

ه گزارش "ورزش سه"، پائولینیو ستاره سابق تیم ملی برزیل و باشگاه‌های تاتنهام و بارسلونا امروز در 36 سالگی کفش‌های را آویخت و با فوتبال خداحافظی کرد. پائولینیو درحالیکه در یک ویدیوی اینستاگرامی با فوتبال خداحافظی می‌کرد نتوانست بر احساساتش غلبه کند و به گریه افتاد.

به همین علت بود که خداحافظی ستاره سابق فوتبال برزیل با واکنشهای زیادی مواجه شد. پائولینیو 56 بار پیراهن زردرنگ برزیل را به تن کرد و از سال 2011 تا 2018 برای سلسائو 13 گل به ثمر رساند.

آخرین بازی او برای تیم شهر زادگاهش کورینتیانیس بود، تیمی که پائولینیو از سال 2022 به آن ملحق شده بود.

پائولینیو در ویدیویی که در آن بغض کرد و به گریه افتاد گفت:" خلی سخت است. من پائولینیو هستم، 36 ساله. و حالا دیگر نمی‌توانم بگویم فوتبالیست، من حالا فوتبالیست سابق هستم".

نیمار که در تیم ملی برزیل با پائولینیو همبازی بوده از اولین کسانی بود که به پست او و خداحافظی‌اش واکنش نشان داد. نیمار در پاسخ به خداحافظی اشک‌بار ستاره برزیلی برای او دو اموجی گریه و قلب گذاشت تا نشان بدهد از شنیدن حرفهای پائولینیو او هم به گریه افتاده است.

نیمار از دوستان صمیمی پائولینیو است و به مدت هفت سال در تیم ملی برزیل با او هم‌بازی بوده است. از این گذشته رسانه‌های برزیلی اشاره کردند که نیمار در تیم ملی در این سالها همیشه با پائولینیو هم‌اتاقی بوده است.

واکنش نیمار به خداحافظی ستاره برزیل (عکس) 2
واکنش نیمار به خداحافظی ستاره برزیل (عکس) 3