جمعه 15 تیر 1403

واکنش‌ها به پیروزی ترکیه: به شما افتخار می‌کنیم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
واکنش‌ها به پیروزی ترکیه: به شما افتخار می‌کنیم!

روزنامه‌های ترکیه هم از پیروزی تیم ملی این کشور برابر اتریش بسیار خوشحال هستند و تیتر اول‌شان را به آن اختصاص داده‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ترکیه شب گذشته در چهارچوب مسابقات مرحله یک هشتم رقابت‌های جام ملت‌های اروپای 2024 روبروی تیم ملی اتریش به میدان رفت و با ارائه یک بازی خوب و درخشان موفق شد با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی برسد و به جمع هشت تیم نهایی این مسابقات راه پیدا کند.

نمایش خوب شاگردان رالف رانگنیک مرحله گروهی یورو 2024 باعث شده بود که بسیاری معتقد باشند که این تیم ملی اتریش است که مدعی اصلی سود به مرحله یک چهارم نهایی است اما ترکیه با درخشش بازیکنانش توانست برخلاف انتظارات پیروز این میدان شود.

روزنامه‌های امروز ترکیه هم مانند مردم این کشور از این نتیجه و حضور تیم‌شان در کنار تیم‌های بزرگ فوتبال اروپا در مرحله یک چهارم نهایی بسیار خوشحال بودند و تیتر اول‌شان را به این اتفاق اختصاص دادند. روزنامه فوتومک با انتشار عکسی از خوشحالی دمیرال نوشت:«سرنوشت ترکیه».

روزنامه اسپور هم با تصویری از خوشحالی بازیکنان ترکیه مقابل تماشاگران حاضر در ورزشگاه پس از سوت پایان این دیدار نوشت:«ممکلت من با همه فرق دارد.»

روزنامه فاناتیک هم با تمجید از عملکرد درخشان بازیکنان این تیم در مرحله گروهی و بازی شب گذشته برابر اتریش اضافه کرد:«ترکیه به شما افتخار می‌کند.»

یکی دیگر از روزنامه‌های ترکیه هم با عکسی از آردا گولر و دمیرال نوشت:«برلین منتظر باش، ما داریم می‌آییم.»

واکنش‌ها به پیروزی ترکیه: به شما افتخار می‌کنیم! 2
واکنش‌ها به پیروزی ترکیه: به شما افتخار می‌کنیم! 3
واکنش‌ها به پیروزی ترکیه: به شما افتخار می‌کنیم! 4