پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

واگذاری خوابگاه دانشجویی در هر ترم منوط به تسویه بدهی است

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
واگذاری خوابگاه دانشجویی در هر ترم منوط به تسویه بدهی است

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، دانشگاه شهید بهشتی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که دانشجویان تحصیلات تکمیلی روزانه غیربومی که در نیمسال دوم سال تحصیلی 1401 - 1400 متقاضی استفاده از خوابگاه هستند، باید از 4 تا 8 بهمن 1400 با در نظر گرفتن شرایط نسبت به ارائه درخواست خود از طریق سیستم جامع گلستان اقدام کنند.

براساس این گزارش، خوابگاه دانشجویان مقطع دکتری روزانه غیر بومی ورودی‌های 96 به بعد و دانشجویان مقطع دکتری ماقبل 96 که دارای سنوات مجاز هستند و دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد روزانه غیر بومی ورودی 99 دارای پروپزال مصوب و دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی 98 دارای سنوات مجاز و پروپزال مصوب تخصیص و تمدید می‌شود و درباره واگذاری خوابگاه به سایر دانشجویان نیز بر اساس تصمیم هئیت رئیسه دانشگاه و معاونت آموزشی تصمیم‌گیری و متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

آخرین مدت واگذاری خوابگاه به دانشجویان تحصیلات تکمیلی که حداکثر تا 24 اسفندماه از پایان نامه خود دفاع می‌کنند، تا زمان دفاع از پایان نامه / رساله تعیین شده لذا این متقاضیان باید ضمن ارائه درخواست از روش فوق نسبت به اعلام زمان دفاع برای محاسبه اجاره بهاء طبق مدت زمان حضور، از طریق ایمیل sabtenam_skan@sbu.ac.ir و حداکثر تا 8 بهمن 1400 اقدام کنند.

دانشجویان ساکن خوابگاه‌ها که قصد ادامه سکونت در خوابگاه طی نیمسال دوم سال تحصیلی 1401- 1400 را ندارند یا حائز شرایط تمدید سکونت مطابق شرایط فوق نیستند، باید حداکثر تا 11 بهمن 1400 نسبت به تخلیه، تحویل اتاق، ملزومات، کارت خوابگاه و انجام تسویه حساب با مسئول خوابگاه مربوطه اقدام کنند، در صورت عدم تحویل اتاق و تسویه حساب تا تاریخ فوق یا عدم مراجعه برای تمدید، اجاره بها نیمسال دوم با احتساب جریمه، جزو بدهی دانشجو محسوب و ادامه اسکان نیز میسر نبوده و از تردد و سکونت این دسته از دانشجویان جلوگیری بعمل خواهد آمد.

در صورت عدم ثبت نام آموزشی، دفاع از پایان نامه / رساله، فراغت از تحصیل و... امکان ادامه سکونت میسر نبوده و دانشجو ملزم به تخلیه خوابگاه است. همچنین برای حفظ سلامتی دانشجویان، حسب مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، ارائه گواهی تزریق دو دز واکسن برای سکونت در خوابگاه‌ها الزامی است. مطابق با دستورالعمل‌های صندوق رفاه واگذاری خوابگاه در هر ترم منوط به تسویه بدهی گذشته است.

انتهای پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید دانشگاه شهید بهشتی خوابگاه خوابگاه دانشجویی این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است