پنج‌شنبه 19 مهر 1403

وحدت بخش و مطالبه گری در اولویت برنامه های نماز جمعه خواهد بود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
وحدت بخش و مطالبه گری در اولویت برنامه های نماز جمعه خواهد بود

یاسوج - ایرنا - امام جمعه دهدشت نماز جمعه را مهم ترین رسانه فرهنگی کشور دانست و گفت: مطالبه گری از مسئولان و وحدت بخشی بین نهادها برای خدمات رسانی به مردم در اولویت کارهای این نهاد در شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه خواهد بود.

به گزارش ایرنا، حجت اسلام علی وحدانی فر روز شنبه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: نماز جمعه یک نهاد فرهنگی است که باید مطالبه گری و پیگیری منافع عمومی مردم را در اولویت قرار دهد.

وی بین کرد: با رایزنی و مطالبه گری قانونی از مسئولان مشکلات و اسیب های اجتماعی در سطح شهرستان تا حدود زیادی کاهش خواهد یافت.

وحدانی با اشاره به اینکه هیچ گونه تعارفی با مسئولان در پیگیری مشکلات نخواهیم داشت گفت: مسئولان می توانند از تربیون نماز جمعه برای ارائه عملکرد دولت و همکاری بیش از پیش مردم به نحو احسن استفاده کند.

وی تاکید کرد: امام جمعه با اغوش باز از همه مسئولان حمایت و وظیفه نظارتی خود را نیز ایفا خواهد کرد.

وحدانی فر نهاد نماز جمعه را نهادی انقلابی، پویا و مردمی دانست و گفت: باید با برنامه ریزی هدف مند آسیب های اجتماعی را به سلامت اجتماعی تبدیل کنیم.

وی اضافه کرد: با برنامه ریزی های انجام شده فضای نماز جمعه به سمت امامت نماز جمعه خواهد رفت نه برگزاری نماز جمعه.

وحدانی فر تصریح کرد: در این راستا از ظرفیت جوانان انقلابی و پرشور در راستای فرهنگ سازی و اجرای برنامه های گام دوم انقلاب استفاده خواهد شد.

وی افزود: با توجه به نقش مهم رسانه ها در بررسی مشکلات از ظرفیت و پیشنهادهای انها برای پیگیری مطالبات به حق مردم استفاده می شود.

*س_برچسب‌ها_س*