سه‌شنبه 3 مهر 1403

وحیدی: هنوز عربستان نپذیرفته انتخابات در این کشور برگزار شود + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
وحیدی: هنوز عربستان نپذیرفته انتخابات در این کشور برگزار شود + فیلم

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی، وزیر کشور در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) هیئت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: برای انتخابات ریاست جمهوری نزدیک 60 هزار شعبه و 80 هزار نقطه رأی گیری در کشور داریم، در عین حال که در خارج از کشور هم 344 شعبه داریم. وی افزود: یک مشکل در عربستان داریم. تعداد قابل توجهی از حجاج ما در این کشور و در مکه و مدینه حضور دارند، اما هنوز عربستان...

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی، وزیر کشور در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) هیئت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: برای انتخابات ریاست جمهوری نزدیک 60 هزار شعبه و 80 هزار نقطه رأی گیری در کشور داریم، در عین حال که در خارج از کشور هم 344 شعبه داریم.

وی افزود: یک مشکل در عربستان داریم. تعداد قابل توجهی از حجاج ما در این کشور و در مکه و مدینه حضور دارند، اما هنوز عربستان نپذیرفته است که انتخابات در این کشور برگزار شود و امیدواریم این مشکل حل شود.

وزیر کشور بیان کرد: در عین حال کانادا هم با وجود اینکه شعار حقوق بشری می‌دهد، نپذیرفته است که هموطنان ما از حق رأی خود برای حضور انتخابات کشورمان استفاده کنند.

در حال تکمیل...