جمعه 28 اردیبهشت 1403

وحید مرادی

وحید مرادی

خبرگزاری تسنیم

فدراسیون والیبال با وجودی که اعلام کرده 4 گزینه نهایی، آماده شروع همکاری با ایران هستند اما به نظر نمی‌رسد مقدمات شروع این همکاری، چندان ساده باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

پروسه انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال در شرایطی است که به نظر می‌رسد فدراسیون والیبال تمایل به جذب مربی خارجی دارد؛ اما این موضوع می‌تواند چالش‌برانگیز باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فدراسیون به دنبال رئیس است، رئیس به دنبال انتخاب سرمربی تیم ملی است و از سرمربی جدید هم انتظار می‌رود که معجزه‌وار، بلیت المپیک پاریس را برای تیم ملی به دست آورد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وضعیت سرمربی تیم ملی والیبال ایران همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد و این در شرایطی است که ما برای حضور در المپیک 2024 کار بسیار سختی داریم.

خبرگزاری تسنیم

با مشخص شدن حریفان تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها کار دشواری که در انتظار تیم کشورمان بود بیش از گذشته رنگ واقعیت به خود گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کمیته فنی فدراسیون والیبال هفته آینده با حضور تمام اعضا جهت انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال تشکیل جلسه می‌دهد. کمیته فنی فدراسیون والیبال هفته آینده با حضور تمام اعضا جهت انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال تشکیل جلسه می‌دهد. به گزارش عرشه آنلاین، شورای مشورتی فدراسیون والیبال روز یکشنبه در جلسه‌ای سه ساعته به بیان نظرات خود در خصوص گزینه‌های نهایی هدایت تیم ملی والیبال ایران در سال 2024 پرداخت...

وب‌گاه الف

کمیته فنی فدراسیون والیبال هفته آینده با حضور تمام اعضا جهت انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال تشکیل جلسه می‌دهد.

خبرگزاری تسنیم

کمیته فنی فدراسیون والیبال هفته آینده با حضور تمام اعضا جهت انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان تشکیل جلسه می‌دهد.

وب‌گاه فرارو

معروف به همراه سه مربی سرشناس خارجی، گزینه‌های نهایی فدراسیون والیبال شده‌اند؛ ویتال هاینن، آنجلو لورنزوتی و روبرتو پیاتزا. از مدت‌ها قبل تلاش برای راضی‌کردن سعید معروف که بی‌خیال پست سرمربیگری شود و به‌عنوان کمک‌مربی، دستیار یکی از همین گزینه‌های خارجی شود ادامه داشته، ولی نتیجه مثبت نبوده است. سعید رسما اعلام کرده می‌خواهد نفر اول نیمکت تیم ملی والیبال ایران باشد.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست فدراسیون والیبال از اراده و تصمیم این فدراسیون برای برگزاری انتخابات ریاست تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: منتظر تصمیم وزارت ورزش در این باره هستیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ورزش سه نوشت: ویتال هاینن احتمالا از گزینه‌های تیم ملی والیبال ایران حذف شده است.

وب‌گاه ورزش سه

ویتال هاینن احتمالا از گزینه‌های تیم ملی والیبال ایران حذف شده است.

وب‌گاه فرارو

اعضای شورای مشورتی فدراسیون والیبال نظرات خود درباره چهار گزینه هدایت تیم ملی والیبال را در جلسه‌ای سه ساعته بیان کردند و تصمیم گیریی نهایی در این خصوص در نشست کمیته فنی جدید گرفته خواهد شد.

وب‌گاه الف

اعضای شورای مشورتی فدراسیون والیبال نظرات خود درباره چهار گزینه هدایت تیم ملی والیبال را در جلسه‌ای سه ساعته بیان کردند و تصمیم گیریی نهایی در این خصوص در نشست کمیته فنی جدید گرفته خواهد شد.