سه‌شنبه 17 مهر 1403

ورزشگاه باید پر شود / هشدار به قهرمان جهان: بوی انتقام با خامس

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ورزشگاه باید پر شود / هشدار به قهرمان جهان: بوی انتقام با خامس

مربی کلمبیا معتقد است امشب با بودن خامس در ترکیب ثابت برابر آرژانتین ورزشگاه نباید جای سوزن انداخت باشد.

به گزارش "ورزش سه"، نستور لورنزو، سرمربی آرژانتینی کلمبیا اعلام کرد که خامس رودریگز مقابل آلبی سلسته بازی خواهد کرد و بهتر است هر کسی بلیت نخریده، زودتر تهیه کند. دیداری از مرحله انتخابی جام جهانی 2026 منطقه آمریکای جنوبی.

نستور لورنزو، همچنین تقابل با آرژانتین را انتقام فینال کوپا آمه‌ریکا نمی داند. دیداری که اخیرا با برتری آرژانتینی ها و قهرمانی دوباره این تیم همراه شد.

در جریان کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی، مربی آرژانتینی که از سال 2021 هدایت کلمبیا را برعهده دارد، اظهار داشت: «خامس فردا از ابتدا بازی می کند و اگر کسی شک دارد و بلیت تهیه نکرده، به دنبال آن باشد. چون خامس در زمین است و ارزشش را دارد بازی را از نزدیک تماشا کنید. با او شانس پیروزی ما مضاعف می شود و این را حریف نیز می داند.»

لورنزو با بیان اینکه هر مسابقه متفاوت است، گفت: «این را نمی توان یک بازی انتقامی دانست بیایید از بازی لذت ببریم. بازی بین 22 بازیکن استثنایی برگزار می شود و امیدواریم نمایش خوبی باشد.»

سرمربی کلمبیا در مورد اظهارات لیونل اسکالونی سرمربی آرژانتینی مبنی بر اینکه برنامه زمانی بازی و گرما به نفع کلمبیا است، گفت: «اگرچه قبلا چیزی نگفتم اما باید اذعان کرد ما هم در کوپا آمه ریکا شرایط نامناسبی داشتیم مانند ساعت تمرینی بد و دمای 45 درجه.»

موضوع دیگری که لورنزو در کنفرانس مطبوعاتی به آن پرداخت، سطح فوتبالی است که لوئیز دیاز در بازی های اخیر نشان داده و انتقاداتی را به دنبال داشته است. می گویند با لیورپول در انگلیس عملکرد بسیار بهتری دارد: «مردم آمار و ارقام را نگاه نمی کنند. برای ماه ها می گفتند چرا او گل نمی زند و اکنون بهترین گلزن است. حالا هم می گویند چرا مثل تیم باشگاهی اش بازی نمی کند!»

ورزشگاه باید پر شود / هشدار به قهرمان جهان: بوی انتقام با خامس 2