دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس به تساوی شاگردانش مقابل اینتر در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا واکنش نشان داد.

خبرگزاری تسنیم

تیم بسکتبال فیلادلفیا سونی سیکسرز با 52 امتیاز و 13 ریباند جوول امبید بر بوستون سلتیکس، تیم دوم کنفرانس شرق لیگ NBA غلبه کرد.

خبرگزاری تسنیم

علیرضا دبیر در گفت‌وگوی تفصیلی با تسنیم درباره مبارزه حسن یزدانی با تیلور، تغییر وزن کامران قاسم‌پور، استعفای سوریان و البته سایر ناگفته‌های کشتی صحبت کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با ابراز رضایت از وضعیت شاگردانش قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: پس از آنالیزهایی که انجام دادیم تلاش کردیم نقطه ضعف بزرگی که وجود داشت را کم رنگ کنیم.

خبرگزاری مهر

قزوین - تیم فوتبال شمس آذر در حساس‌ترین بازی هفته بیست و هشتم لیگ دسته یک به مصاف تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌رود.

وب‌گاه ورزش سه

کریستیانو رونالدو پس از پیروزی النصر مقابل العداله پیامی را خطاب به هواداران تیمش منتشر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مشکلات و اختلاف های عدیده مالی در راس باشگاه استقلال طی سالها و ماه‌های گذشته پای نمایندگان ملت را هم به پرونده پرسروصدای این مجموعه باز کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ورزش سه نوشت: فدراسیون فوتبال به دنبال به سرانجام رساندن پروسه حضور دستیار خارجی تیم ملی تا فیفادی بعدی است.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - سرپرست تیم فوتبال مس کرمان با بیان اینکه بازی مقابل صنعت نفت آبادان برای هر 2 تیم از حساسیت بالایی برخوردار است گفت: محمد ستاری به علت محرومیت نمی‌تواند کرمانی‌ها را در این مسابقه همراهی کند.

وب‌گاه ورزش سه

دنی ناماسو، مهاجم جوان پورتو، می‌گوید هر روز چیزهای زیادی از هم‌تیمی هایش در این تیم یاد می گیرد.

وب‌گاه فرارو

مناظره رئیس سازمان خصوصی‌سازی با مدیرعامل و یکی از اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال، به وضوح نشان داد که چه فاصله وحشتناکی میان مدیران فوتبال ایران و دانش مدیریتی وجود دارد.

وب‌گاه الف

با وجود تهدید مدیران سازمان خصوصی‌سازی و باشگاه استقلال به ترک پست خود در صورت درست نبودن حرف‌شان، هیچ اتفاقی در روز سه‌شنبه رخ نداد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: باشگاه پرسپولیس دنبال خرید امتیاز تیم لیگ برتری در فوتبال زنان است اما تاکنون تیمی پیشنهاد سرخپوشان را نپذیرفته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فدراسیون بین‌المللی بسکتبال با ویلچر برنامه کامل رقابت‌های قهرمانی جهان را اعلام کرد.

خبرگزاری میزان

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: طبق مصوبه این کمیسیون ثبت‌نام داوطلبانی که تجربه سه دوره نمایندگی را در کارنامه خود دارند ممنوع شد.