پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

ورزش و جوانان

ورزش و جوانان

وب‌گاه ورزش سه

نمایندگان فدراسیون دوومیدانی در سه بخش ورزشکاران، مربیان و داوران برای شرکت در انتخابات معرفی شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقامات عالی ایران و سریلانکا پس از برگزاری نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور، 5 سند همکاری در حوزه‌های مختلف امضا کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری دمکراتیک سوسیالیستی سریلانکا در حضور سید ابراهیم رئیسی و رانیل ویکرماسینگه روسای جمهور دو کشور، 5 سند همکاری در حوزه‌های «همکاری‌های فرهنگی، علمی، فنی، رسانه‌های گروهی و ورزش و جوانان»، «همکاری میان کتابخانه‌های ملی دو کشور»، «همکاری اتاق تعاون ایران و شورای ملی تعاون سریلانکا»، «همکاری‌های رسانه‌ای و جهانگردی...

وب‌گاه عصر ایران

یک شخص امروز پس از حضور در اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر (زنجان)، بدون درگیری با شخص خاصی، در آبدارخانه این اداره خودکشی کرده است.

خبرگزاری تسنیم

نشست کمیسیون‌های ورزشکاران، مربیان و داوران فدراسیون دوومیدانی به منظور انتخاب رئیس و نمایندگان این کمیسیون‌ها در مجمع فدراسیون برگزار شد.

وب‌گاه گسترش

در جلسه بررسی روند پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل که با حضور مدیران بانک‌ها برگزار شد، یاسر عبداللهی‌عابد، اعلام کرد که در سال 1402، مبلغ 2850 میلیارد تومان تسهیلات ازدواج برای 14 هزار متقاضی و 644 میلیارد تومان تسهیلات فرزندآوری برای 11 هزار و 300 متقاضی در استان اردبیل پرداخت شد. این مبالغ به متقاضیان مربوطه تسلیم شده و در راستای تسهیل فرآیند ازدواج و فرزندآوری...

وب‌گاه عصر ایران

مراسم واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی امروز (چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403) با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

دبیرکل هیئت فوتبال استان مرکزی از ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه 15 هزار نفری امام خمینی (ره) اراک به دلیل مشکلات استانداردی در ورزشگاه خبر داد.

وب‌گاه گسترش

وزیر ورزش در بیانیه‌ای اعلام کرد که هیچ سهامی از باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برای دولت باقی نخواهد ماند و امیدوار است که هر دو تیم محبوب استقلال و پرسپولیس بدون هیچ مشکلی در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا کنند.

خبرگزاری میزان

مراسم امضای قرارداد واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس، روز چهارشنبه (5 اردیبهشت 1403) با حضور وزرای اقتصاد و ورزش و جوانان، مدیران عامل باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس و خریداران دو باشگاه در وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

با وجود اعلام برگزاری دیدار استقلال ملاثانی و سپاهان در مسجدسلیمان، رئیس شورای تأمین استان خوزستان دستور داد که این بازی در ورزشگاه خانگی فولاد خوزستان برگزار شود.

وب‌گاه گسترش

آغاز فرآیند واگذاری مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی صبح امروز (چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403) در ساختمان وزارت اقتصاد صورت گرفت.

وب‌گاه ورزش سه

پس از برگزاری یک جلسه ویژه در استان خوزستان سرانجام تکلیف و چگونگی میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان مشخص شد.

خبرگزاری ایرنا

مراسم امضای قرارداد واگذاری مالکیت باشگاه های استقلال و پرسپولیس، پیش از ظهر چهارشنبه (5 اردیبهشت 1403) با حضور وزرای اقتصاد و ورزش و جوانان، مدیران عامل باشگاه های استقلال و پرسپولیس و خریداران دو باشگاه در وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان قرارداد واگذاری شرکت های استقلال و پرسپولیس بعد از گذشت 20 سال در قالب واگذاری به افراد و شرکت های دارای اهلیت و تخصصی انجام شد.

وب‌گاه ورزش سه

مراسم واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی برگزار شد.