جمعه 7 اردیبهشت 1403

ورود تولیدات دانش‌بنیان در زمینه درمان ناباروری به مراکز درمانی

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
ورود تولیدات دانش‌بنیان در زمینه درمان ناباروری به مراکز درمانی

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس و به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، با برگزاری «گردهمایی مدیران مراکز درمانی با تولیدکنندگان محصولات حوزه درمان ناباروری» فرصتی جدید برای افزایش ظرفیت تولید محصولات داخلی در زمینه درمان ناباروری فراهم می‌شود.

این گردهمایی به همت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری 18 بهمن‌ماه سال 1401 برگزار خواهد شد تا معاونت علمی گامی اثرگذار در جهت حمایت از طرح‌های فناورانه خانواده و جوانی جمعیت بردارد.

با توجه به تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و افزایش ظرفیت کشور برای تولید محصولات حوزه درمان ناباروری، گردهمایی با حضور مدیران مراکز درمانی و تولیدکنندگان این صنعت برگزار می‌شود.

«آشنایی متقابل مدیران و مسئولین فنی مراکز درمان ناباروری با شرکت‌های فعال و تولیدکننده محصولات»، «معرفی محصولات و ملزومات تولید شده موجود از طرف شرکت‌های دانش بنیان»، «ارائه نقطه نظرات مدیران مراکز درمانی در مورد محصولات موجود»، «حمایت از بازاریابی محصولات و تولیدات ایران ساخت» و «ارائه پیشنهادات مدیران مراکز درمانی در مورد تولید محصولات ضروری» از جمله برنامه‌هایی است که در این رویداد مدنظر است.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

دانش بنیان

ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی محصولات دانش‌بنیان حوزه درمان ناباروری این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
ورود تولیدات دانش‌بنیان در زمینه درمان ناباروری به مراکز درمانی 2
ورود تولیدات دانش‌بنیان در زمینه درمان ناباروری به مراکز درمانی 3