یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

وزنه برداران در چالوس به اردو رفتند

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
وزنه برداران در چالوس به اردو رفتند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کوروش رویانیان افزود: دست کم 25 ورزشکار این رشته به مدت حدود یک ماه در این منطقه آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند. وی اظهار کرد: در این اردو سجاد انوشیروانی رئیس و بهداد سلیمی نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری و قهرمان جهان در قالب کمیته فنی که هفته جاری در چالوس تشکیل شد، حضور یافتند. سرپرست هیات وزنه برداری مازندران گفت: افزون بر حضور مسوولان این رشته،...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کوروش رویانیان افزود: دست کم 25 ورزشکار این رشته به مدت حدود یک ماه در این منطقه آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.

وی اظهار کرد: در این اردو سجاد انوشیروانی رئیس و بهداد سلیمی نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری و قهرمان جهان در قالب کمیته فنی که هفته جاری در چالوس تشکیل شد، حضور یافتند.

سرپرست هیات وزنه برداری مازندران گفت: افزون بر حضور مسوولان این رشته، دیگر قهرمانان، پیشکسوتان جهان و المپیک از جمله «حسین رضا زاده»، «حسین توکلی»، «کوروش باقری» و «کمال موسوی» هم در این اردو حضور دارند.

رویانیان با بیان آنکه مازندران امسال برای سومین بار افتخار میزبانی اردوی تیم ملی وزنه برداری را بر عهده دارد، تصریح کرد: در ماه‌های گذشته شهرستان بابلسر میزبان اردوی این تیم بود.

به گفته وی این تیم از سوی مربی تیم ملی نواب نصیرشلال قهرمان المپیک و سهراب مرادی قهرمان المپیک و جهان نظارت و مدیریت می‌شود.

طبق اعلام فدراسیون جهانی وزنه برداری، مسابقات وزنه برداری المپیک 2024 پاریس قرار است در بازه زمانی 17 تا 21 مرداد ماه سال 1403 در این کشور بر گزار شود. چالوس جزو شهرستان‌های غرب مازندران است. انتهای پیام /