جمعه 28 اردیبهشت 1403

وزیر علوم: به کار گیری تمام توان جامعه دانشگاهی برای رفع دغدغه های رهبری

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
وزیر علوم: به کار گیری تمام توان جامعه دانشگاهی برای رفع دغدغه های رهبری

محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با بیان اینکه مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان از فعالیت دانشگاه‌ها تقدیر و حمایت کامل کردند، گفت: من از جانب جامعه دانشگاهی و فرهیختگان کشور از حسن نظر مقام معظم رهبری نسبت به دانشگاهیان تشکر می‌کنم، جامعه دانشگاهی تمام تلاش خود را برای رفع دغدغه‌های موجود انجام می‌دهند.

زلفی‌گل ادامه داد: مقام معظم رهبری فعالیت‌های علمی دانشگاهیان را تائید کردند و فرمودند یکی از جاهایی که دشمنان ما به آنجا چشم طمع دوخته‌اند دانشگاه‌ها هستند، دانشگاه‌های ما با فرهنگ و روحیه انقلابی در حال فعالیت هستند و ما باید حواسمان باشد که امید دشمنان را به یأس و ناامیدی تبدیل کنیم.

وی افزود: بحث بعدی که مقام معظم رهبری به عنوان دغدغه مطرح کردند این بود که روحیه انقلابی و هویت‌مداری به ویژه در نسل جوان تقویت شده و جوانان ما با این نوع نگاه فعالیت کنند تا در آینده برای آبادانی کشور تلاش کنند.

وزیر علوم خاطرنشان کرد: بحث تزریق امید به جوانان و تقویت خودباوری از تأکیدات مقام معظم رهبری بود که از اساتید دانشگاه و مسوولان دانشگاهی خواستند برای رفع این دغدغه‌ها تمام تلاش خود را کرده و از توان و ظرفیت کامل وزارت علوم استفاده کنند.

انتهای پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید وزارت علوم تحقیقات و فناوری محمدعلی زلفی گل وزیر علوم دیدار دانشجویان با مقام معظم رهبری پژوهش این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است