جمعه 10 فروردین 1403

وساطت بی‌نتیجه راموس؛ ادامه اختلاف نیمار و امباپه

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
وساطت بی‌نتیجه راموس؛ ادامه اختلاف نیمار و امباپه

ورزش سه نوشت: تلاش سرخیو راموس برای آشتی دادن نیمار و کیلیان امباپه در پایان بازی با مون‌پولیه نتیجه نداشت.

بنژامن مندی، مدافع چپ 28 ساله منچسترسیتی، بین اکتبر 2018 تا آگوست سال گذشته به 10 مورد تجاوز علیه هفت زن متهم شده است. او 8 مورد تجاوز، یک مورد آزار جنسی، و یک مورد تلاش برای تجاوز را رد کرد.

لوئیس ساها ماتری، 40 ساله، یکی دیگر از متهمان، به 8 مورد تجاوز جنسی و 4 مورد آزار جنسی مربوط به 8 زن متهم است، که او نیز آن را رد می‌کند. گفته می‌شود که این دو نفر به قربانیان خود الکل می‌خوراندند و تلفن همراه‌شان را می‌گرفتند.

در تاریخ 23 تا 24 جولای سال گذشته، در خانه مندی مهمانی گرفته شد که در این مدت مندی متهم به تجاوز به سه زن، یکی 22 ساله و دو 19 ساله، شده است. یکی از این نوجوانان 19 ساله توسط ساها نیز مورد تجاوز قرار گرفت. در غروب 23 جولای، یک زن 22 ساله که در یک کلوپ شبانه در منچستر کار می‌کرد توسط ساها به مهمانی استخر دعوت شد. مندی این دختر 22 ساله را به اتاق سینمای خانه دعوت کرد و این دختر به دختر دیگری گفت اگر تا 10 دقیقه دیگر برنگشتم به دنبالم بیا. دختر برنگشت و دختر دوم به دنبالش رفت اما دو نفر از کارکنان مندی جلوی او را گرفتند.

دادگاه همچنین شنید که چطور مندی و ساها چند تن از قربانیان خود را در اتاق زندانی می‌کردند. ساها دختران را انتخاب می‌کرد و به بهانه‌های مختلف آنها را خانه مندی می‌آورد.

دادستان به هیئت منصفه گفت که در جریان محاکمه 13 زن مختلف در دادگاه حاضر خواهند شد. هفت شاکی علیه مندی و هشت شاکی علیه ساها وجود دارد که دو شاکی مدعی هستند که هر دو مرد به آنها تجاوز کرده‌اند. دادستان همچنین گفت که متهمان در واقع شکارچیانی هستند که آماده ارتکاب جرایم جنسی بودند.

همچنین چهار شکایت جداگانه علیه ساها در رابطه با اتهامات دور از خانه مندی در منچستر و شفیلد وجود دارد.

مندی در ماه آگوست دستگیر و به مدت 134 روز بازداشت شد و در ماه ژانویه به قید وثیقه آزاد شد.

منچسترسیتی در سال 2017 مندی را با مبلغ 49.2 میلیون پوند از موناکو خرید. او آخرین بار در 15 آگوست 2021 در جریان شکست 1-0 مقابل تاتنهام در شروع فصل گذشته برای این باشگاه به میدان رفت. پپ گواردیولا در سپتامبر 2020 اعلام کرد مندی به دلیل مصدومیت حداقل یک ماه از میادین دور خواهد بود. باشگاه بعدا در بیانیه‌ای اعلام کرد: «امروز پس از متهم شدن بنژامن مندی توسط پلیس، وضعیتش در باشگاه به حالت تعلیق درآمده است. روند قانونی باید طی شود و بنابراین باشگاه نمی‌تواند تا زمانی که این روند تکمیل شود، اظهار نظر بیشتری کند.»

256 251

کد خبر 1662796