شنبه 8 اردیبهشت 1403

بین الملل

بین الملل

وب‌گاه عرشه آنلاین

رضا کرمانشاهی، معاون اجرایی باشگاه تراکتور که سابقه داوری در لیگ برتر را نیز دارد، از باخت پرسپولیس خوشحال شد. رضا کرمانشاهی، معاون اجرایی باشگاه تراکتور که سابقه داوری در لیگ برتر را نیز دارد، از باخت پرسپولیس خوشحال شد. به گزارش عرشه آنلاین، رضا کرمانشاهی، معاون اجرایی باشگاه تراکتور که سابقه داوری در لیگ برتر را نیز دارد، پس از شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم و حذف این تیم در جام حذفی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار مبادله ای، امروز به 44,198 (چهل و چهار هزار و یکصد و نود و هشت) تومان رسید که نسبت به 2 روز پیش، افزایش 0.36 درصدی داشته است. قیمت طلا و سکه اما پایین آمد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در حاشیه اجلاس شانگهای در آستانه قزاقستان با دبیر کل وزارت دفاع هند دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری تسنیم

دانشگاهیان دانشگاه تهران امروز شنبه 8 اردیبهشت ماه در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و محکوم کردن اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان تجمع می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه ترکیه تایید کرد سفر رئیس‌جمهور این کشور به دلایل دیپلماتیک به تعویق افتاده است.

وب‌گاه عصر ایران

مسئول واحد مین روبی سازمان ملل گفت: تخمین زدیم که 37 میلیون تن آوار یا حدود 300 کیلوگرم آوار در هر متر مربع در نوار غزه وجود داشته باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت امور خارجه نسبت به اقدام سه کشور آمریکا، انگلیس و کانادا در اعمال تحریم‌هایی علیه برخی اشخاص حقیقی و حقوقی نیروهای مسلح ایران واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گسترش موج استعفای مقامات نظامی رژیم صهیونیستی به دلیل شکست تل آویو در برابر نیروهای مقاومت فلسطین این بار گریبان رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم را خواهد گرفت.

وب‌گاه تابناک

معاون وزیر حمل‌ونقل و زیرساخت ترکیه از غرفه همراه اول در نمایشگاه بین‌المللی Mobilefest 2024 بازدید و با مدیران اپراتور اول تلفن همراه کشورمان گفتگو کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به تحریم‌های جدید آمریکا، انگلیس و کانادا تصریح کرد: توسل به ابزار تحریم علیه ظرفیت‌های دفاعی ایران خللی در عزم و اراده ایران ایجاد نمی‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه امیرکبیر طی بیانیه‌ای از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی حمایت کرد. متن این بیانیه به شرح ذیل است: در پی سیاست‌های حمایتی و ضدبشری ایالات متحده آمریکا از جنایات رژیم منفور صهیونیستی، در روز‌های اخیر و به رغم بایکوت خبری، شاهد انتشار تصاویری تأسف‌برانگیز و شرم‌آور از سرکوب و برخورد خشونت‌بار پلیس آمریکا...

خبرگزاری تسنیم

وزیر دفاع ایران در دیدار دبیرکل وزارت دفاع هند با توجه به تحرکات داعش در منطقه بر ضرورت همکاری مشترک جهت پیشگیری از قدرت گیری این گروه تروریستی و نیز رایزنی در خصوص تحولات منطقه افغانستان تاکید کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس‌جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران تحریم ناپذیر است و طرح‌های شیطانی منزوی کردن ایران همگی خنثی خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به اقدام سه کشور آمریکا، انگلیس و کانادا در اعمال تحریم‌هایی علیه برخی اشخاص حقیقی و حقوقی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و همچنین قطعنامه پارلمان اروپا و طرح ادعاهایی علیه کشورمان واکنش نشان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شبکه آی فیلم طبق پیش‌بینی‌ها فصل ششم پایتخت را پخش نمی‌کند. فصل ششم پایتخت با انتقادهای زیادی از سوی طیف اصولگرا مواجه شد. شبکه آی فیلم طبق پیش‌بینی‌ها فصل ششم پایتخت را پخش نمی‌کند. فصل ششم پایتخت با انتقادهای زیادی از سوی طیف اصولگرا مواجه شد. به گزارش عرشه آنلاین، شبکه «آی فیلم» که از سال گذشته پخش سریال «پایتخت» را شروع کرده بود و فصول مختلف این سریال را به نوبت روی آنتن می‌فرستاد،...