شنبه 1 اردیبهشت 1403

وضعیت جوی و دریایی بوشهر آرام پیش‌بینی شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
وضعیت جوی و دریایی بوشهر آرام پیش‌بینی شد

بوشهر - ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: تا اوایل روز چهارشنبه در اغلب ساعت‌ها شرایط جوی و دریایی این استان آرام پیش‌بینی می‌شود.

محمدرضا انصاری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از روز چهارشنبه تا روز جمعه در ساعت‌هایی از ظهر و بعد از ظهر سرعت وزش بادهای شمال غربی دراستان و بر روی دریا افزوده می شود که به سبب آن ارتفاع موج دریا در سواحل جنوبی استان تا حدودی افزایش می‌یابد.

وی بیان کرد: بنابراین تا فردا سه شنبه، غبار محلی، در ساعات بعد از ظهر گاهی وزش باد و طی صبحگاه نیز در برخی نقاط مه رقیق، از پدیده‌های غالب در استان پیش بینی می‌شود.

انصاری ادامه داد: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر به طور غالب صاف همراه با غبار محلی، در بعد از ظهر وزش ملایم باد و طی صبح‌گاه در برخی نقاط با مه رقیق پیش‌بینی شده است.

وی اظهار کرد: در مدت یاد شده جهت وزش باد متغیر، گاهی جنوب غربی تا شمال غربی با سرعت 8 تا 28 کیلومتر و در ساعت‌هایی از بعد از ظهر تا 34 کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج در سواحل استان 30 تا 90 سانتی‌متر پیش‌بینی می‌شود.

انصاری افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت 01:35 بامداد، جزر اول ساعت 04:00، مد دوم ساعت 11:40 و جزر دوم ساعت 19:50 خواهد بود.

*س_برچسب‌ها_س*