سه‌شنبه 24 مهر 1403

وضعیت مسکن طرح اقدام ملی تا مرداد 1400 تعیین تکلیف شود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
وضعیت مسکن طرح اقدام ملی تا مرداد 1400 تعیین تکلیف شود

کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه با اشاره به آغاز طرح اقدام ملی که مربوط به ساخت مسکن در شهرهای زیر 100 هزار نفر جمعیت است، گفت: لازم است وضعیت این طرح در نهایت تا مرداد 1400 و پایان عمر دولت فعلی روشن شود.

هوشنگ بازوند عصر چهارشنبه در جلسه شورای مسکن استان که در سرسرای شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهارداشت: برای اجرای یک هزار و 714 واحدی که به استان سهمیه داده شده باید برنامه داشته باشیم.

وی ادامه داد: در این طرح باید به زمان اتمام پروژه ها توجه شود و این گونه نباشد که کاری شروع شود اما نیمه کاره بماند.

بازوند تصریح کرد: حدود یک سال و نیم به پایان عمر دولت باقی مانده و هرکاری که در این طرح قرار است انجام شود باید طی این مدت انجام و کار به دولت بعدی نکشد چرا که ممکن است با مشکل مواجه شود.

استاندار کرمانشاه گفت: در اجرای طرح اقدام ملی باید به متقاضیان شهرهای استان توجه شود و نسبت به تمایل و تقاضای آن ها اقدام با ساخت مسکن کرد.

وی گفت: از همین رو بنیاد مسکن ظرف مدت 10 روز آینده برنامه مشخصی در خصوص نحوه اجرای آنها در شهرهای مختلف استان ارایه و طبق آن اقدام کند که در آینده را انبوهی از پروژهای نیمه کاره مواجه نشویم.

بازوند در پایان بر رفع مشکلات پروژه های ستارگان ماندگار، 81 لشکر زرهی، شهرداری و بنیاد شهید کرمانشاه که مورد بحث و بررسی قرار گرفت، تاکید کرد.

*س_برچسب‌ها_س*