شنبه 31 شهریور 1403

وعده جذاب به انگلیس: جام بگیرید و پولدار شوید!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
وعده جذاب به انگلیس: جام بگیرید و پولدار شوید!

بازیکنان تیم ملی انگلیس در صورت قهرمانی در یورو با پاداش یک میلیارد پوندی روبرو خواهند بود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس یکشنبه شب در دیدار فینال رقابت‌های جام ملت‌های اروپای 2024 روبروی تیم ملی اسپانیا به میدان خواهد رفت و مصمم است که بتواند این بار در دیدار نهایی این مسابقات پیروز شود و جام قهرمانی را با خودش به خانه ببرد تا ناکامی چند دهه اخیر را به دست فراموشی سپرده باشد.

شاگردان گرت ساوت‌گیت روزهای پر فراز و نشیبی را در رقابت‌های جام ملت‌های اروپایی امسال سپری کردند و با وجود تمام انتقادهایی که از آنها شد توانستند به دیدار نهایی راه پیدا کنند. آنها در دور قبلی مسابقات موفق شده بودند به بازی فینال برسند اما با قبول شکست برابر ایتالیا از کسب جام قهرمانی باز ماندند.

حالا روزنامه انگلیسی سان خبر داده است که اگر تیم ملی انگلیس بتواند قهرمانی در رقابت‌های یورو 2024 را به دست آورد پاداشی معادل یک میلیارد پوند از طریق قراردادهای تجاری و تبلیغاتی دریافت خواهد کرد که پاداش بازیکنان این تیم را به شکل قابل توجهی افزایش خواهد داد و از اهمیت زیادی برای آنها برخوردار است.

به این ترتیب ستاره‌های انگلیسی انگیزه شخصی و قابل توجهی را هم برای کسب این عنوان قهرمانی دارند و بدون شک امشب تمام تلاش‌شان را به کار خواهند گرفت تا بتوانند آلمان و رقابت‌های یورو 2024 را با قهرمانی و کسب جام ترک کنند و هواداران این تیم هم بی‌صبرانه منتظر این اتفاق هستند.

وعده جذاب به انگلیس: جام بگیرید و پولدار شوید! 2