پنج‌شنبه 7 تیر 1403

وعده مهم قاضی زاده هاشمی به جوانان / تسهیلات یک میلیارد تومانی دریافت کنید

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
وعده مهم قاضی زاده هاشمی به جوانان / تسهیلات یک میلیارد تومانی دریافت کنید

اقتصادنیوز: امیرحسین قاضی زاده هاشمی بیان کرد: اعتبار یک میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه قرار دادیم تا بتواند در حوزه اشتغال، جهیزیه یا ازدواج یا سرمایه گذاری های دیگر استفاده کند.

به گزارش اقتصادنیوز، امیرحسین قاضی زاده هاشمی در مناظره دوم گفت: ما از نظر زمانی عقب هستیم و بانوان ما از ما عبور کردند و قدرت اصلی جامعه ما زنان هستند. مدیران اصلی جامعه ما بانوان هستند و حرفشان این است که تبعیض علیه زنان برداشته شود. الان بیش از 94 درصد زنان ما باسواد هستند اما نرخ بیکاری زنان 56 درصد است. چرا؟ چون مشاغل مردانه است. حرف هایی که اینجا زده می شود مردسالارانه است.

او افزود: محدودیت هایی که برای بانوان انجام شده را ما به وجود آورده ایم چون نتوانستیم امکان فعالیت طبق عرف و شرع را برایشان قائل شویم. نظام برنامه ریزی ما برای مردان و زنان باید متفاوت باشد. مسئله اصلی برای جوان ما و حفظ حرمت او حمایت دولت است و ما در دولت مردم، دولت خانواده اعتبار یک میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه قرار دادیم تا بتواند در حوزه اشتغال، جهیزیه یا ازدواج یا سرمایه گذاری های دیگر استفاده کند.

این نامزد بیان کرد: تمام زنان ما علاقه مند هستند حداقل دو فرزند داشته باشند و در حوزه سقط جنین هم به سمت پایدارسازی خانواده برویم.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید