چهارشنبه 4 مهر 1403

وقتی رومئو بازگشتش را باور نداشت / اگر در حد بارسا بودم، ژاوی به من زنگ می‌زد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
وقتی رومئو بازگشتش را باور نداشت / اگر در حد بارسا بودم، ژاوی به من زنگ می‌زد

اوریول رومئو دو سال پیش تصور نمی کرد روزی بتواند دوباره با پیراهن بارسلونا به میدان برود.

به گزارش "ورزش سه"، دیروز انتقال اوریول رومئو به بارسلونا رسمی شد. ستاره خیرونا که محصول آکادمی بارسلوناست، پس از 12 سال به باشگاه محبوبش برگشت و قرار است جانشین سرخیو بوسکتس باشد.

او که سابقه بازی در چلسی را هم دارد، پس از ناکامی بارسا در جذب کیمیش، بروزوویچ و روبن نِوِس مورد توجه ژاوی قرار گرفت و انتقال او تنها 3.6 میلیون یورو هزینه داشت.

رومئو نوامبر دو سال پیش باور نمی کرد روزی بتواند دوباره برای بارسا بازی کند. زمانی که ژاوی به تازگی هدایت بارسا را قبول کرده بود، رومئو در مصاحبه با یک پادکست در پاسخ به سوالی در مورد بازگشت به بارسا گفت: «بعید می دانم. اگر بازیکنی در سطح بارسا بودم، الان آنجا بازی می کردم ولی در سال های اخیر هرگز با من تماس گرفته نشد. فکر نمی کنم مورد توجه ژاوی هم قرار بگیرم.»

رومئو البته در ادامه از ژاوی تعریف کرده بود: «ژاوی همان مربی است که بارسا می خواهد. او به فلسفه بارسلونا پایبند خواهد ماند و تیم او عاشق حفظ توپ و کنترل توپ و میدان است. یادم است اخیرا بازی های خودم را آنالیز می کردو و متوجه شدم از دقیقه 60 به بعد، دو یا سه بار توپ را بی‌جهت از دست می دهم. شماره ژاوی را داشتم و به او در این مورد پیغام دادم. او اینگونه جواب داد که باید در خودت نفرت از دست دادن توپ را تقویت کنی. ژاوی برایم توضیح داد که چطور در زمان فوتبالش از اینکه حتی یک توپ را از دست بدهد، نفرت داشت.»

وقتی رومئو بازگشتش را باور نداشت / اگر در حد بارسا بودم، ژاوی به من زنگ می‌زد 2
وقتی رومئو بازگشتش را باور نداشت / اگر در حد بارسا بودم، ژاوی به من زنگ می‌زد 3
وقتی رومئو بازگشتش را باور نداشت / اگر در حد بارسا بودم، ژاوی به من زنگ می‌زد 4