سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403

ونگر جوایز ستاره‌های رئال را به مادرید برد (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ونگر جوایز ستاره‌های رئال را به مادرید برد (عکس)

نمایندگان فیفا با حضور در کمپ تمرینی رئال مادرید جایزه جود بلینگام، وینیسیوس جونیور و تیبو کورتوا برای حضور در تیم منتخب سال را به آن‌ها اهدا کردند.

به گزارش "ورزش سه"، تیبو کورتوا، وینیسیوس جونیور و جود بلینگام در تیم سال فیفا قرار گرفته بودند و امروز به صورت رسمی این جایزه را از دستان نمایندگان فیفا دریافت کردند.

هیچ یک از این بازیکنان نتوانستند در مراسم چند هفته پیش به میزبانی لندن حضور داشته باشند و به همین دلیل نمایندگان فیفا برای اهدای جوایز به والدبباس سفر کردند.

آرسن ونگر، مدیر فوتبال و ماتیاس گرافستروم، معاون دبیرکل، فیفا امروز در محل تمرین رئال حضور داشتند و در کنار سه بازیکن این تیم با جوایزشان عکس گرفتند. این یک روال عادی است که فیفا جام‌ها را ارسال کند یا نمایندگانش شخصاً برای تحویل آن‌، سفر کنند.

هیئت اعزامی فیفا همچنین با استفاده از این سفر به کمپ تمرینی اتلتیکومادرید رفت و مسئولان فدراسیون فوتبال اسپانیا هم دیدار کرد.

در کنار این سه بازیکن از رئال مادرید، روبن دیاس، جان استونز، کایل واکر، کوین دی بروینه، برناردو سیلوا، ارلینگ هالند، کیلیان امباپه و لیونل مسی تیم سال فیفا را تشکیل می‌دادند.

ونگر جوایز ستاره‌های رئال را به مادرید برد (عکس) 2
ونگر جوایز ستاره‌های رئال را به مادرید برد (عکس) 3
ونگر جوایز ستاره‌های رئال را به مادرید برد (عکس) 4