جمعه 31 فروردین 1403

وویویچ: انگار سال‌ها است در ایران زندگی می‌کنم / برای موفقیت هندبال تمام توانم را بکار می‌بندم

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
وویویچ: انگار سال‌ها است در ایران زندگی می‌کنم / برای موفقیت هندبال تمام توانم را بکار می‌بندم

سرمربی تیم ملی هندبال ایران گفت: پس از ورود به ایران مسئولان فدراسیون طوری با من برخورد کردند که احساس کردم سال‌هاست در این کشور زندگی می‌کنم، بدون تردید تمام توانم را برای رشد هندبال ایران به کار خواهم بست.

به گزارش ایسنا، امروز (یکشنبه) علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال به همراه وسلین وویویچ سرمربی تیم ملی هندبال با حضور در کمیته ملی المپیک با دکتر کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک دیدار و گفتگو کردند. وسلین وویویچ سرمربی تیم ملی هندبال ایران در دیدار با کیکاوس سعیدی اظهار کرد: خوشحالم که در کمیته ملی المپیک در خدمت شما هستم و در همین صحبت‌های کوتاه متوجه شدم که شما اطلاعات دقیقی از ورزش دارید. با توجه به حضور شما در تیم ملی کاراته، جالب است بدانید که من اولین رشته ورزشی‌ام کاراته بود و کمربند مشکی کاراته دارم.

سرمربی تیم ملی هندبال ایران در ادامه گفت: از حمایت‌های رئیس کمیته ملی المپیک از هندبال تقدیر و تشکر می‌کنم و اطلاع دارم که نگاه ویژه‌ای به هندبال داشته و از حامیان این رشته هستند و همین موضوع ما را دلگرم تر می‌کند. در خصوص آسیب‌های ورزشی به نکته درستی اشاره کردید و این نشان می‌دهد به خوبی به ماهیت ورزش‌های مختلف آگاهی دارید و اتفاقا بسیار علاقه‌مندم از آکادمی ملی المپیک نیز بازدید کنم.

وویوویچ در خاتمه گفت: پس از ورود به ایران مسئولان فدراسیون طوری با من برخورد کردند و از من استقبال نمودند که احساس کردم سال‌هاست در این کشور زندگی می‌کنم و بدون تردید تمام توانم را برای رشد و موفقیت هندبال ایران به کار خواهم بست.

در این دیدار کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک نیز ضمن خیر مقدم به علیرضا پاکدل و سرمربی تیم ملی هندبال گفت: فدراسیون هندبال از فدراسیون‌های دارای برنامه اصولی و هدفمند و پرتلاش بوده و دارای رئیس فدراسیون زحمتکشی است. بنابر تاکیدات آقای دکتر صالحی امیری مبنی بر حمایت از فدراسیون‌های برنامه محور و پر تلاش، کمیته ملی المپیک حمایت خوبی از این فدراسیون دارد.

وی در ادامه خطاب به سرمربی تیم ملی گفت: شناخت خوبی از شما به‌عنوان بازیکن و سرمربی در عرصه هندبال دارم و می‌دانم که افتخارات بسیاری در این زمینه کسب کرده‌اید و بدون تردید هندبال ایران با حضور آقای پاکدل و کادر اجرایی ایشان و شما روزهای خوبی در پیش خواهد داشت.

دکتر سعیدی افزود: هندبال از رشته‌های پربرخورد بوده به همین دلیل کارشناسان و امکانات آکادمی ملی المپیک در خدمت ملی‌پوشان و کادر فنی تیم ملی هندبال خواهد بود. ما برنامه‌ریزی خوبی در خصوص انجام تست‌های آمادگی جسمانی در تیم‌های مختلف ملی جهت جلوگیری از آسیب‌های ورزشی داشته و برای هندبال نیز همین برنامه را اجرا خواهیم کرد و در همین راستا سرمربی تیم ملی می‌تواند امکانات آکادمی ملی المپیک نیز دیدن نماید.

دبیر کل کمیته ملی المپیک با اشاره به موفقیت‌های هندبال در مدت زمان اخیر خاطر نشان کرد: قطعا هندبال ایران با مدیریت خوبی که آقای پاکدل دارد در کنار زحمات سرمربی جدید تیم ملی ظرفیت خوبی برای قرار گرفتن بر روی سکوهای مختلف آسیایی و جهانی دارد که این امر مستلزم برنامه‌ریزی، استعدادیابی، تامین امکانات و دیدارهای مختلف تدارکاتی است و در این زمینه کمیته در حد توان حمایت همه جانبه‌ای از هندبال خواهد داشت.

وی تصریح کرد: صرف نظر از پتانسیل و استعداد بالای ایران در هندبال و طرفداران زیادی که این رشته دارد، شخصیت علمی و جدی آقای پاکدل که همواره ارتباط نزدیکی با کمیته دارد سبب رشد و توسعه این رشته شده و به همین خاطر همواره در جریان فعالیت‌های فدراسیون هستیم. آینده روشنی را برای هندبال ایران با حضور دکتر پاکدل و سرمربی جدید می‌بینم و کمیته ملی المپیک نیز هر آنچه که برای کمک به هندبال ایران مورد نیاز باشد را انجام خواهد داد.

در نشست همچنین هدیه‌ای به رسم یادبود از سوی دبیرکل کمیته ملی المپیک به سرمربی تیم ملی هندبال ایران اهدا شد. همچنین پس از برگزاری این نشست، سرمربی تیم ملی هندبال مردان به بازدید از موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک پرداخته و سپس راهی آکادمی ملی المپیک شد تا از امکانات مختلف آن دیدن نماید.

انتهای پیام