شنبه 1 اردیبهشت 1403

ویزیت رایگان بیماران و اهدای بسته غذایی به نیازمندان در آستارا

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
ویزیت رایگان بیماران و اهدای بسته غذایی به نیازمندان در آستارا

آستارا - ایرنا - جامعه پزشکان بسیجی آستارا 156 نفر از اهالی روستای چملر را در راستای پیشگیری از شیوع کرونا به صورت رایگان ویزیت و 50 بسته غذایی نیز به روستائیان نیازمند اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرپرست شبکه بهداشت آستارا عصر پنجشنبه در بازدید از ویزیت رایگان بیماران در مدرسه ابتدایی روستای چملر گفت: پزشک عمومی، ماما و کارشناس بیماری های شبکه بهداشت در این طرح همکاری می کنند و 2 تیم تدارکات و پشتیبانی نیز همراه آنها هستند.

فرید بصیری مقدم اظهار کرد: ارزش داروهای تجویز شده و خدمات پزشکی و بهداشتی رایگان، بالغ بر 10 میلیون ریال است و به نیازمندان روستا بسته غذایی هر کدام به ارزش 2 میلیون ریال توزیع شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان آستارا گفت: خدمات رایگان پزشکی باعث ارتقای سلامت جامعه روستایی می شود و توسعه و تجهیز خانه های بهداشت و مراکز درمانی روستاها پیگیری می شود.

وی بیان کرد: ویزیت رایگان جامعه پزشکی از سال 1385 در مناسبت‌های مختلف اجرا می شود و اگر بیمار بنا به تشخیص پزشک معالج به جراحی یا پیگیری درمان نیاز داشته باشد، ادامه درمان رایگان است.

وی ادامه داد: نیروهای بهداشت محیط این شهرستان در آماده باش کامل هستند و روز گذشته هفت واحد صنفی متخلف به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی پلمب شد و متصدیان آنها به مقام قضایی معرفی شدند.

شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت و 62 روستا در منتهی الیه غرب استان گیلان قرار دارد.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*