شنبه 29 اردیبهشت 1403

ویلفرد زاها

ویلفرد زاها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم‌های فوتبال پاری‌سن‌ژرمن، دورتموند و موناکو برای جذب ستاره تیم کریستال‌پالاس به رقابت می‌پردازند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

گل سون هیونگ مین ستاره کره‌ای تاتنهام به برنلی، بهترین گل فصل گذشته لیگ جزیره شد.

خبرگزاری میزان

باشگاه کریستال پالاس برای فروش مهاجم خود تعیین کرد.

خبرگزاری ایسنا

ویلفرد زاها می گوید بازیکنان سیاه پوست از استفاده از شبکه های اجتماعی واهمه دارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

این روز‌ها بازار اخبار و گمانه زنی‌های مربوط به نقل و انتقالات بازیکنان و مربیان باشگاه‌های فوتبال اروپا در رسانه‌های ورزشی قاره سبز بسیار داغ است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «اوله گانر سولسشر» در واکنش به اظهارات «فرانک لمپیارد» مبنی بر اینکه تصمیمات کمک داور ویدئویی (VAR) در این فصل به سود منچستریونایتد بوده است، گفت: واقعیت این است که بیشتر از آنکه خوش‌شانس باشیم، بدشانسی آورده‌ایم.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد معتقد است تیمش از زمان ازسرگیری بازی‌ها فوق‌العاده بوده است و از مهاجمان شیاطین سرخ تمجید کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

این روز‌ها بازار اخبار و گمانه زنی‌های مربوط به نقل و انتقالات بازیکنان باشگاه‌های فوتبال اروپا در رسانه‌های ورزشی قاره سبز بسیار داغ است.

خبرگزاری تسنیم

پلیس انگلیس عامل اهانت نژادپرستانه به بال انگلیسی تیم فوتبال کریستال پالاس را که یک پسر 12 ساله بوده است، شناسایی و دستگیر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سایت givemesport، به بهانه 2 گل زیبای ویلفرد زا‌ها برابر تیم فوتبال چلسی و دنی ولبک برابر نوریچ که شب گذشته (سه شنبه) در هفته سی و چهارم لیگ جزیره به ثمر رسید، دوازده گل زیبای این فصل رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس را که شایستگی دریافت جایزه بهترین گل فصل را دارند، معرفی کرد. یکی از این گل‌ها گل علیرضا جهانبخش هافبک ملی پوش کشورمان برابر چلسی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک رسانه انگلیسی گل علیرضا جهانبخش مقابل تیم فوتبال چلسی را به عنوان یکی از 12 نامزد کسب عنوان بهترین گل این فصل لیگ جزیره معرفی کرد.

خبرگزاری تسنیم

دیدارهای هفته سی‌وچهارم لیگ برتر فوتبال انگلیس با پیروزی آبی‌پوشان لندن و توقف همشهری قرمزپوش این تیم مقابل روباه‌ها آغاز شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تیم چلسی در ادامه رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، موفق شد با نتیجه 3 بر دو کریستال پالاس را شکست دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هفته سی و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس با برگزاری 2 دیدار همزمان، پیگیری شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، لحظاتی پیش دیدار بین دو تیم کریستال پالاس و چلسی از سری مسابقات هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس به پایان رسید که این بازی نهایتا با نتیجه 3-2 به سود چلسی خاتمه یافت تا شاگردان فرانک لمپارد یک گام دیگر به کسب سهمیه چمپیونزلیگ فصل آینده نزدیک شده باشند. بازی متعادل آغاز شد اما این چلسی بود که در دقیقه 6 به گل برتری دست یافت. گری کیهیل هنگامی که قصد...