یک‌شنبه 8 مهر 1403

ویژه برنامه «روایت نصر» با اجرای کامران نجف‌زاده روانه آنتن می‌شود

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
ویژه برنامه «روایت نصر» با اجرای کامران نجف‌زاده روانه آنتن می‌شود

محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم ضمن تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان از تولید ویژه‌برنامه «روایت نصر» با عوامل تولید برنامه «برمودا» و توقف برنامه‌های طنز و مفرح خبر داد و گفت: متناسب با شرایط عزای عمومی در کشور، تصمیم بر آن شد تا شبکه نسیم پخش برنامه‌هایی، چون «خط رو خط»، «کودک شو»، «مهمانی»، «بگوبخند» و «خوش نمک» را که فضای شاد و مفرحی دارند، متوقف کند و به همین واسطه آنها را از کنداکتور خارج کردیم.

او افزود: سریال «گشت ویژه» به کارگردانی مهدی رحمانی و تهیه‌کنندگی سعید پروینی در ژانر پلیسی روانه آنتن شده است و برنامه‌هایی مانند «از سرگذشت» و «برمودا»‌ی مرتبط، جایگزین این برنامه‌ها هستند.

مدیر شبکه نسیم ضمن بیان اینکه عوامل تولید برنامه «برمودا» ویژه برنامه‌ای را به مناسبت شهادت دبیرکل حزب الله لبنان تولید خواهند کرد، گفت: امشب ویژه برنامه «روایت نصر» با اجرای کامران نجف‌زاده و به تهیه کنندگی محسن نجفی سولاری با میزبانی از مهمانان ویژه ضبط خواهد شد و روانه آنتن می‌شود.

خوشرو در پایان درباره توقف ضبط برنامه‌هایی همچون «بگوبخند» خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها به صورت دائمی ضبط ندارند و به خاطر عزای عمومی وقفه‌ای در تولید برنامه اتفاق افتاده و انشاالله عوامل این برنامه هم در این چند روز ضبط خود را تمام می‌کنند و «بگو بخند» از هفته آینده به آنتن شبکه نسیم سیما بازمی‌گردد.