یک‌شنبه 1 مهر 1403

پاری سن ژرمن

پاری سن ژرمن

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یولیان ناگلزمان، سرمربی آلمان در رده بندی بهترین بازیکن جهان در مراسم جوایز سالانه فیفا به لیونل مسی رای نداد.

وب‌گاه ورزش سه

منابع نزدیک به رئال مادرید تعیین ضرب‌الاجل برای پیوستن کیلیان امباپه به این تیم را رد کردند.

وب‌گاه ورزش سه

پاری سن ژرمن برای راضی کردن کیلیان امباپه به تمدید قراردادش آماده است تا پیشنهادی باورنکردنی به او و خانواده‌اش ارائه دهد.

وب‌گاه ورزش سه

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، نسبت به سوالات درباره آینده کیلیان امباپه در پاری سن ژرمن خشمگین است و می‌خواهد این بازیکن خودش درباره رفتن یا ماندن تصمیم بگیرد.

وب‌گاه ورزش سه

ایکر کاسیاس، اسطوره باشگاه رئال مادرید، معتقد است که اهدای جایزه دِ بست به لیونل مسی منصفانه نبوده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، انتخاب لئو مسی به‌عنوان برنده جایزه بهترین بازیکن سال فیفا خشم شدیدی در نروژ، کشور ارلینگ هالند، ایجاد کرد. رسوایی، دزدی، دام...! این‌ها برخی از صفت‌هایی است که رسانه‌های این کشور برای اشاره به نتیجه نهایی جایزه فیفا به کار می‌برند. مسی و هالند در رای گیری نهایی امتیاز برابر کسب کردند، ولی بر اساس قانون عجیب فیفا، چون کاپیتان‌های ملی بیشتر به مسی...

وب‌گاه ورزش سه

رسانه‌های نروژی باور نمی کردند که ارلینگ هالند رقابت برای جایزه بهترین بازیکن سال فیفا را به لیونل مسی ببازد و واکنش های تندی نشان دادند.

وب‌گاه ورزش سه

با به خطر افتادن دوباره موقعیت ژاوی هرناندنز در راس کادر فنی بارسلونا دوباره گمانه زنی‌ها و اخباری درباره گزینه‌های جانشینی او به گوش می‌رسد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، در ادامه مسابقات هفته نخست جام ملت‌های آسیا، تیم کره جنوبی در گروه E و در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه به مصاف تیم ملی بحرین رفت و با نتیجه سه بر یک پیروز شد. هوانگ در دقیقه 39 گل اول کره را زد و در دقیقه 51 عبدالله الحشاش بازی را به تساوی کشاند، اما کانگ این لی ستاره باشگاه پاری سن ژرمن دو گل دیگر کره را در دقایق 56 و 69 به ثمر ساند تا شاگردان کلینزمن...

وب‌گاه ورزش سه

مذاکرات برای انتقال نوردی موکیله، مدافع پاری سن ژرمن، به بایرن مونیخ بار دیگر از سر گرفته شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

لیونل مسی، فوق‌ستاره آرژانتینی عنوان بهترین بازیکن سال 2023 جهان و جایزه «THE BEST» فیفا را از آن خود کرد.

خبرگزاری تسنیم

عناوین بهترین بازیکن و مربی فوتبال دنیا در سال 2023 به کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین و سرمربی تیم منچسترسیتی تعلق گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مراسم انتخاب بهترین‌های سال فیفا موسوم به «The Best» شامگاه دوشنبه از ساعت 23 در شهر لندن برگزار شد و بهترین‌های فوتبال جهان در سال 2023 مشخص شدند.

وب‌گاه ورزش سه

برندگان جوایز مراسم د بست فیفا، که هر سال به بهترین‌های فوتبال زنان و مردان اهدا می‌شود، امشب مشخص خواهند شد.

وب‌گاه ورزش سه

کانگ‌این لی با دو گلی که برای کره جنوبی مقابل بحرین به ثمر رساند تیم یورگن کلینزمن را از بحران در اولین بازی نجات داد.