دوشنبه 2 مهر 1403

پاری سن ژرمن

پاری سن ژرمن

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: با حدف گل علی دایی در بازی برابر اکوادور به دلیل حضور تیم المپیک این کشور، لیونل مسی دو گل تا رسیدن به رکورد شهریار فوتبال ایران فاصله دارد.

وب‌گاه فرارو

با حدف گل علی دایی در بازی برابر اکوادور به دلیل حضور تیم المپیک این کشور، لیونل مسی دو گل تا رسیدن به رکورد شهریار فوتبال ایران فاصله دارد.

وب‌گاه ورزش سه

کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، بازوبند کاپیتانی تیم ملی کشورش را بر بازوی پاوارد بست.

وب‌گاه ورزش سه

آنخل دی‌ماریا، ستاره آرژانتین بنفیکا، تاریخ بازنشستگی خود از فوتبال بین المللی را مشخص کرد.

وب‌گاه ورزش سه

امسال هیچ فوتبالیستی از مهاجم 40 گله پرتغالی النصر فراتر نرفته است‌.

وب‌گاه ورزش سه

کیلیان امباپه، فوق ستاره تیم ملی فرانسه، موفق شد گل سوم تیمش را در بازی مقابل اسکاتلند از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند.

وب‌گاه ورزش سه

آنخل دی ماریا، ستاره باشگاه بنفیکا و تیم ملی آرژانتین، اعلام کرد که پس از کوپا آمه‌ریکا از تیم ملی خداحافظی خواهد کرد و از لیونل مسی به عنوان یکی از بهترین بخش‌های دوران بازی خود نام برد.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی کره‌جنوبی با زدن شش گل موفق شد ویتنام را شکست دهد.

وب‌گاه گسترش

یک رسانه ایالت کاتالونیا مدعی شد که فوق‌ستاره پیشین بارسلونا برنده توپ طلای امسال است. مجله «فرانس فوتبال» قرار است در پایان ماه جاری میلادی در مراسمی خاص در شهر پاریس بهترین‌های فوتبال جهان در فصل 23-2022 را معرفی کند. روزنامه «اسپورت» چاپ کاتالونیا اما مدعی شد که برنده توپ طلای این دوره لیونل مسی است. اگر پیش‌بینی این رسانه اسپانیایی درست باشد، مسی 36 ساله برای هشتمین بار برنده توپ...

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: یک رسانه ایالت کاتالونیا مدعی شد که فوق‌ستاره پیشین بارسلونا برنده توپ طلای امسال است.

خبرگزاری تسنیم

یک رسانه ایالت کاتالونیا مدعی شد که فوق‌ستاره پیشین بارسلونا برنده توپ طلای امسال است.

وب‌گاه ورزش سه

به نظر می‌رسد که لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، به طور قطعی برنده توپ طلای امسال شده است.

وب‌گاه ورزش سه

پس از اینکه امیدهای شیخ جاسم برای خرید منچستر یونایتد از بین رفت، قطر قصد دارد به سراغ خرید باشگاه‌هایی در اسپانیا و برزیل برود.

وب‌گاه ورزش سه

کیلیان امباپه در ادامه غیبتش مقابل دوربین رسانه‌ها، در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل اسکاتلند هم حاضر نشد تا مجبور به پاسخ دادن سوال خبرنگاران درباره آینده‌اش در پاری سن ژرمن نشود.

وب‌گاه ورزش سه

مایک مانیان، دروازه‌بان تیم ملی فرانسه، در نشست خبری پیش از بازی با اسکاتلند از کیلیان امباپه به عنوان یکی از بزرگترین فوتبالیست‌های دنیا ستایش کرد.