سه‌شنبه 3 مهر 1403

پاری سن ژرمن

پاری سن ژرمن

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن به بازگشت فوق‌ستاره فرانسوی به تمرینات و جدایی ستاره برزیلی این تیم واکنش نشان داد.

وب‌گاه فرارو

مدیر ورزشی لخ پوزنان ابراز امیدواری کرد ستاره ایرانی این تیم به زودی به تیم ملحق شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبر ورزشی نوشت: لیونل مسی و دنی آلوس در تعداد جام با هم برابرند و حالا کاپیتان آرژانتین فرصت بزرگی دارد تا بتواند هم‌تیمی سابق خود را کنار بزند.

وب‌گاه فرارو

وحید امیری کاپیتان پرسپولیس می‌گوید: پرسپولیس باید بزرگ‌ترین و بهترین اسپانسر مالی را داشته باشد تا این قدر با مشکلات مواجه نشود. وی درباره درگیری با شجاع خلیل زاده در بازی با تراکتور نیز توضیحاتی را مطرح کرد.

وب‌گاه فرارو

تیم ملی بسکتبال زنان ایران با شکست اردن راهی فینال کاپ آسیا دویژن b شد.

وب‌گاه فرارو

ستاره جوان باشگاه پوگون لهستان، رکورد حضور جوان‌ترین بازیکن ایرانی در یک لیگ معتبر اروپایی را شکست و با 19 سال سن به عنوان جوان‌ترین بازیکن فوتبال اهل ایران در مسابقات اروپایی معرفی شد.

وب‌گاه فرارو

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال از دعوت مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال از یاسر المسحل رئیس فدراسیون فوتبال عربستان خبر داد.

وب‌گاه فرارو

یک مهندس اهل تبریز به تازگی نرم‌افزاری طراحی کرده است که با استفاده از هوش مصنوعی می‌تواند داده‌های یک مسابقه فوتبال را آنایز کند و به عنوان دستیار آنالیزور مربیان مورد استفاده قرار گیرد.

وب‌گاه فرارو

زنیت روسیه آماده است تا با پرداخت دستمزد مناسبی مهاجم ایرانی بایرلورکوزن را به خدمت بگیرد.

وب‌گاه ورزش سه

سرخیو ریکو 82 روز پس از تصادف شدیدش بیمارستان را ترک کرد.

وب‌گاه فرارو

فوق ستاره آرژانتینی تیم فوتبال اینترمیامی آمریکا منشا شادی‌های جدید بعد از گلش در لیگ این کشور را افشا کرد.

وب‌گاه ورزش سه

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، امیدوار است که بتواند هشتمین و احتمالا آخرین توپ طلایش را در سال 2023 کسب کند اما رقبای جدی‌ای دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: انتقال ستاره برزیلی به الهلال عربستان در فضای مجازی رکورد عجیبی ثبت کرد.

وب‌گاه فرارو

با نزدیک‌تر شدن به مستر المپیا 2023 فکر می‌کنید کدام بدنساز توانایی شکست دادن قهرمان فعلی یعنی هادی چوپان را داشته باشد؟