شنبه 31 شهریور 1403

پازل «خیبر» کامل نیست / در هفته‌های آینده بهتر خواهیم شد

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
پازل «خیبر» کامل نیست / در هفته‌های آینده بهتر خواهیم شد

خرم آباد - سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد گفت: در هفته‌های آینده قطعاً تیم به لحاظ نتیجه گیری و نوع فوتبال بهتر خواهد شد و ما دنبال کامل کردن پازل تیم‌مان هستیم.

خرم آباد - سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد گفت: در هفته‌های آینده قطعاً تیم به لحاظ نتیجه گیری و نوع فوتبال بهتر خواهد شد و ما دنبال کامل کردن پازل تیم‌مان هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا مهاجری شامگاه شنبه در پاسخ به سوالات خبرنگاران در نشست خبری پیش از بازی خیبر خرم آباد و تراکتور تبریز، اظهار داشت: برای بازی مقابل تراکتور بچه‌ها تمام تمرکز و 100 خود را خواهند گذاشت.

وی با بیان اینکه انگیزه لازم در بین بازیکنان وجود دارد و تمام کارها را انجام داده‌ایم، عنوان کرد: تراکتور پرمهره‌ترین تیم ایران است و این کار ما را سخت می‌کند، اما بچه‌های ما نشان داده‌اند که در روزهای سخت کارهای بزرگی می‌توانند انجام دهند.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد بیان کرد: ضمن احترام به مجموعه بزرگ تراکتور که هم خودشان و هم هوادارانشان برای ما قابل احترام هستند، تمام تفکر و اندیشه ما بردن است، امیدوارم آن تیمی که به هدفش می‌رسد خیبر باشد، اما نبود هوادار قطعاً روی ذهن بچه‌ها تأثیر خواهد گذاشت، اما با صحبتی که با بچه‌ها داشته‌ایم تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا این خلأ را کمرنگ کنیم.

مهاجری در ادامه سخنان خود گفت: همان گونه که آنها تیم ما را آنالیز می‌کنند، ما هم تیم آنها را آنالیز کرده‌ایم، تفکر آنالیزی خود را به تمرین آورده‌ایم، نقاط ضعف و اشکالات خود را در بازی‌های گذشته شناسایی کرده‌ایم، قطعاً آنها هم دارای اشکالات و نقاط ضعفی هستند، هیچ تیمی عاری از اشکال نیست، مهم این است که در لحظه از ظرفیت‌ها استفاده کنیم، آنها کارشان را انجام داده‌اند، ما هم کارمان را محکم انجام خواهیم داد، امیدواریم که بچه‌ها تمرکز لازم را داشته باشند.

وی در ادامه سخنان خود در پاسخ به سوالی در رابطه با عدم جذب مهاجم برای تیم خیبر در فصل نقل و انتقالات، عنوان کرد: در پازل تاکتیکی تیم به مهاجمی که مقداری بلندتر باشد نیاز داریم، دنبال این قضیه هم هستیم، اما باید کسی باشد که کیفیت لازم را داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد، تاکید کرد: شرایط جذب باید مهیا باشد، ما بیکار نیستیم، من و باشگاه انگیزه و تلاشمان بیشتر است تا بتوانیم پازل تیم را کامل کنیم، پازل ما کامل نیست، این را بارها هم گفته‌ام، آرام آرام در حال کامل شدن است، خدا را شکر در روزهایی که پازل تیم کامل نیست، هواداران شاید از نتیجه راضی نباشند، اما از نوع فوتبالمان راضی هستند.

مهاجری، تاکید کرد: در هفته‌های آینده قطعاً تیم به لحاظ نتیجه گیری و نوع فوتبال بهتر خواهد شد، ما دنبال کامل کردن پازل تیم‌مان هستیم، بی تفاوت نیستیم، اما باید زمینه و شرایط جذب بازیکن مهیا باشد.

وی تاکید کرد: قطعاً دنبال مهاجم هستیم و امیدواریم بتوانیم در ادامه بازی‌ها بازیکن مهاجم را جذب کنیم.