چهارشنبه 4 مهر 1403

پاسخ رئال به نارضایتی ستاره تیم: قرضت می‌دهیم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پاسخ رئال به نارضایتی ستاره تیم: قرضت می‌دهیم!

باشگاه‌هایی از ایتالیا به جذب قرضی آردا گولر علاقه‌مند هستند و رئال مادرید می‌تواند با الگو گرفتن از انتقال قرضی براهیم دیاز، ستاره ترک را به سری A بفرستد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در حال تلاش برای حل مشکل آردا گولر است. بازیکن ترکیه‌ای و اطرافیانش به دلیل اینکه به آنها اطمینان داده شد که او در تیم اصلی خواهد بود احساس می‌کنند فریب خورده‌اند. ماجرای گولر در ترکیه به یک موضوع مهم تبدیل شده است.

آنها احساس می‌کنند که بازیکن لژیونرشان در مادرید طرد شده است و مقصر این موضوع را هم رئال و دست اندرکارانش می‌دانند.

برای کاهش تنش، مادرید برای انتقال قرضی در فصل آینده او را آماده می‌کند. میلان می‌تواند مقصد او در عملیاتی مشابه براهیم دیاز باشد که در نهایت نتایج خوبی را به همراه داشته است.

طبق گفته کالچو مرکاتو، دو باشگاه از حالا برای گولر پرس‌وجو کرده‌اند اما کل مذاکرات باید با تایید خود بازیکن باشد. میلان راه خوبی برای خروج از وضعیت فعلی است، اما گولر می‌تواند پیشنهادات دیگری نیز روی میز داشته باشد.

مادریدی‌ها می‌تواند مانند براهیم دیاز که سه سال در میلان سپری کرد، گولر را به‌صورت بلندمدت به میلان یا تیم دیگری بفرستند. آنها به گولر اعتماد دارند اما معتقدند هنوز آماده بازی در لالیگا و چمپیونزلیگ نیست و ترجیح می‌دهند پیش از قرار گرفتن در تیم اصلی، او در باشگاه دیگری بازی کند.

پاسخ رئال به نارضایتی ستاره تیم: قرضت می‌دهیم! 2